2008. február 24., vasárnap

Zichy Mihály -- Az ember tragédiája




A számok a képek alatt a Tragédia színei, amelyhez az adott illusztráció készült

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15


Nem adom fel!!!!! Meg kell mutatnom ! :D

Még egy kiállítás:
A szentpétervári Ermitázs és a Magyar
Nemzeti Galéria közös kiállítása
2007. december 14 – 2008. március 23.
Budavári Palota, C épület

Képek:
(megjegyzés 2004-ben, amikor áttettem a képeket: a linkek nem élnek!)
Ember tragédiája:
http://hungart.euroweb.hu/magyar/z/zichy/muvek/index.html

Cári udvari életképek, s egyebek:
http://www.mng.hu/zichy











12 megjegyzés:

  1. Ne is add fel!! :)
    Szépek,érdemes hozzád jönni mindig:)

    VálaszTörlés
  2. Valamikor gyermekkoromban volt a kezemben egy Zichy katalógusfüzet - igaz fekete-fehérben - így sok kép ismerős. Okosan tetted, hogy feltetted. Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Úgy emlékszem az Arany balladák és Az ember tragédiája (legalábbis a kötetekben) fekete fehér illusztrációk.

    VálaszTörlés
  4. Én is örömmel elnézegettem. Zichy és Az ember tragédiája? A legnagyobbak között a helyük!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. De ki mondta hogy valaha is feladjúk.Nem eről hires a magyar.

    VálaszTörlés
  6. look like as delacroix and gericault, one of the best theme for the romantic painter..

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a képeket, gyönyörűek. Kár, hogy nem lehettem ott ezen a kiállításon. Az én meglátásom szerint a rajztudása és a műveltsége meghaladta Munkácsyét.

    VálaszTörlés