2008. február 6., szerda

Kaptam :)




29 megjegyzés:

  1. Kis cicák,édesek és ártatlanok

    VálaszTörlés
  2. Látom nálad ők az elsők.
    Keresek neked én is, és elküldöm,
    élőt is szeretnél?

    VálaszTörlés
  3. Kicsit arrébb lépsz a képek között, láthatod az élőt :)
    az egyik gépelős ujjamba épp nemrég kapaszkodott bele a karmaival

    VálaszTörlés
  4. Hmm... ennek örülsz??????
    Persze élőben is mondták már, ha nem tudtam beszélni valamiért: NA VÉGRE!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Neeeeeeeeeeeeeeem! Édesek és nekem is vannak ilyen emlékeim a cicámról, ami minden után kapott, ami mozgott. Sajnos a lányom súlyos allergiás a macskákra, ami a korral rosszabodott. Zatos meg egyáltalán nem szereti. Úgyhogy nekem csak a képek maradnak, pedig nagyon szeretem őket!

    VálaszTörlés
  6. Bocsi Bongoc. Bár a tippem nem volt rossz :D
    Azok :)
    De az enyém az, az igazi még szebb :)

    VálaszTörlés
  7. Láttam a képen, akit a kutya nevelt föl, ugye? Nagyon mokány jószág, jó sora van!

    VálaszTörlés
  8. Na, így se hallottam macskáról beszélni:))))))))))))))))))))))))))))!

    VálaszTörlés
  9. :DDDDDDDDDDDDD
    Mér? kandur a lelkem :D

    VálaszTörlés
  10. Nezsukám nézd meg amit feltettem pps-t:)

    VálaszTörlés
  11. Bocsánat ezer darab,hespektálom mindenkinek az ízlését, a gusz usát, a kedvencét.Senkit nem akarok meggyőzni az ellenkzőjáról-
    Bár eszkirozom, hogy megköveznek .Nem tudom, ki dobja majd rám at első (nagy) követet. Uálom a macskákat ! Mindjárt elmondom, miért ?
    Hat ves lehettem Pesten a szomszádnkban akot Zszsika nagy szerelmem,akivel már el is jegyeztük egymást. De hát egy szerelem nem tart örökké...Persze úgy mentünk el egymás mellett , ogy meg sem
    billent a kalapom széle...Zsuzsikáéknak vl egy hatalmas angora macskája.ersze kdvence volt. Egy reggelm hangos jajgatésram rémült sikoltozásra riadtnk fel. Zsuzsikáéktól hallatszott. Persz ne rohantunk.

    VálaszTörlés
  12. csa..ka KIKAPA RTA Zsuzsika szemét. Mostis előttem ll az édes , szőke égszínkék szemű ,gyönyörű kislány, véres fejjel, arccal...Nem lehetett seíteni rajta Üveg szemet kapott.

    VálaszTörlés
  13. Azóta gyülölöm, utálom a macskát.Persze , nem viselek ellenük háborút
    de a házunkba, udvarunkban nncs helyük.Ismétlem, nem akarok senkit befolyásolni,bárki nyugodtab szeretheti, imádhatja a macskát :Nem indítok ellenük propagandát. A kityákat ellenben imádom.

    VálaszTörlés
  14. A kutyákat élőben én is jobban szeretem, a cicák karmaival már én is találkoztam. De azért a képeken elgyönyörködöm bennük. Az első, mintha könyörögne, hogy: " Ne csináljatok belőlem bohócot!" De a második egy igazi kis "Mókamiki":-)))))))))))

    VálaszTörlés
  15. A macskákat is nevelni kell... Nehezebb, mint a kutyákat, de lehet. Ilyen extrém esetet még nem hallottam, mint a Zsuzsika történet, de lehet... Viszont hány olyan esetet hallunk, hogy kutyák halálra marnak gyereket, felnőttet. Szerintem állata válogatja. Bizony macskákkal is lehet olyan meghitt viszonya az embernek, hogy elolvad....

    VálaszTörlés
  16. Jajj szegény kislány druszám :(((((((

    Felnőttkorom első kutyája egy pekingi palotakutya volt... kislány mellé kiskutya..... a parányi lányom pont úgy nyúzta, mint egy szörmeállakát, ezért a gyerekeket nem szerette.
    Minden barátnőjét megharapta, még szerencse, hogy még sebet sem ütött a finom vékony gyermekbőrön.

    VálaszTörlés
  17. Elneveztem a képet: Könyörgő cica - nos ehhez mit szóltok !?

    VálaszTörlés
  18. Én meg ezt a képet neveztem el: "Lógok a szeren" :)

    VálaszTörlés
  19. mind a két kép fenomenális extra szensz DDDDD édesek nagyon :))

    VálaszTörlés