2008. február 27., szerda

Hmmm




Minek is mászkálok én szerte szana?

18 megjegyzés:

  1. Válaszoltam is....

    "Köszi Laci.
    De azt hiszem, mivel nem igazán értek egyet a Gárda meglétével, megalakításával (a Szent Koronán lévő megnyilvánulásaival), inkább nem totyognék el.
    (Nekem rendcsinálásra eddig is elég volt a Polgárőr szövetség.)
    De kívánom, hogy aki elmegy, MÉLTÓKÉPP ünnepeljen, s legalább ezen a szent napon hagyja a napi politikát másra.
    S kívánom, a lap egyszer valóban az legyen, amiért én is regisztráltam oda.
    Szeretettel
    Zsuzsa"

    VálaszTörlés
  2. Atyavilág, Te ide regisztráltál? Végem van!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt küldd el csengelének!:-))

    VálaszTörlés
  4. Ide is... s jól össze is vesztem sokakkal....
    Mi a frászért küldjem el neki?

    Amikor megindult, egészen más volt az induló szöveg

    VálaszTörlés
  5. Pontosan ez volt:

    "A Szent Korona hálózat azért jött létre, hogy a magyar nemzet megerősödését támogassa. A nemzetért tenni akarók internetes önszerveződését segítjük - pártoktól és szervezetektől függetlenül, országhatárokon átívelően."

    Nos a pártoktól és szervezetektől ma már nem független

    VálaszTörlés
  6. Annyira független, hogy szinte, már függő.

    VálaszTörlés
  7. Nem!
    Még azt hiszi én is "olyan" vagyok.....
    Az első valakinek, aki az ottani oldalamra Szebb jövőt-tel köszönt be, visszaköszöntem az Áldás, békesség köszöntéssel, s megjegyeztem, nekem ez a köszönés jobban tetszik.

    Gondolom, azért kaptam meg levélben a meghívót, mert már csak a nevem van ott.

    VálaszTörlés
  8. Egyébként pedig rém kiváncsi vagyok, ha még nem vetted volna észre....
    szerencsére azért a gugli nem gyűjt mindent, amerre járok :D

    VálaszTörlés
  9. A "Szebb jövőről" jutott eszembe, hogy kb. ezért nem szeretem a "magyar testvéreim" megszólítást, lejáratták.

    VálaszTörlés
  10. Persze, a hitüket vesztett fiatalok keresnek valami hitbeli kapaszkodót, s néha erősen mellényúlnak.
    S mivel hisznek, el sem lehet "tántorítani" a hitüktől őket

    VálaszTörlés
  11. Veled ellentétben mindig is mondtam, hogy a hit nagyon veszélyes.

    VálaszTörlés
  12. Bocs... kicsit dolgoztattam a rendszergazdámat...

    Akkor miért nem volt veszélyes a nagymamámra, s miért nem annyira veszélyes rám?

    Másokról nem tudok nyilatkozni, bár én azt is mondtam, hogy a racionalitásba vetett hit is egyfajta hit.

    módosíthatom úgy, hogy az elvakult hit veszélyes?

    VálaszTörlés
  13. A racionalitás nem hit, az egy gondolkodási forma.
    A hit mindenképpen veszélyes, de módosíthatod, engedélyezem. :-)))

    VálaszTörlés
  14. Racionális szemmel veszélyesen gondolkozom?
    Igaz, a hitemet félretolva, én is racionálisan gondolkozom/gondolkoztam, s rémesen megalkuvón is...

    Vagy nem is, most ezt nem tudom jól mondani. Van valahol egy belső mag, amelyet kaptam, de ez nincs összeütközésben a "józan ésszel"

    VálaszTörlés
  15. Nem az egyes emberek hite veszélyes, hanem az intézményesített hit.

    Jól mondod! :-))

    VálaszTörlés
  16. Végignéztem végre a Gulagot :(

    S végre megérteettem, miért mondta Szentgyörgyi Albert, hogy nincs semmi különbség Hitler és Sztalin között :(

    Mindketten felhasználták a vadállatias kegyetlenkedő embereket aljas céljaikra.

    Borzalom

    VálaszTörlés