2008. február 22., péntek

Jaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :)))))

Nem semmi :D

27 megjegyzés:

  1. :D
    Miért?
    akkora vigyort tettem a végére!

    VálaszTörlés
  2. Ez naggyon jó :)
    Köszi a feltöltést!
    Szép hétvégét és sok vidámságot Neked drága Zsuzsa.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa!
    A képek csodálatosan szépek, de a hozzáfűzött szöveg valóban nem semmi-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  4. A cimet látva iderohantam ...
    Na de látom már semmi vész :-)
    Köszi

    VálaszTörlés
  5. Lehet a Kass galériának is valami felrázó, megrázó címet adok, hisz Gross Arnoldot alig páran nézték meg :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a jajgatás nagyon átjött, úgyhogy én is jöttem.

    VálaszTörlés
  7. Óriási ! Még ide illene a Fábrynak az apjától való idézete: "Ha meg akarod tudni, mit gondol a feleséged, ülj le a sámlira öt percig újságot olvasni". Kösz. Üdv.

    VálaszTörlés
  8. Te huncut a frászt hozod rám :)))))De azért ez aranyos volt :))))

    VálaszTörlés
  9. Szia, tényleg azt hittem baj van! :))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  10. Jó, de legközelebb ne kiabálj, mert valaki még felébred:-))

    VálaszTörlés
  11. És én csak állok és flogbalmam sin cs , miről van szó ?

    VálaszTörlés
  12. flogbalmam ismeretlen szó a magyar nyelvben.Helyesen :fogalmam

    VálaszTörlés
  13. Kálmán kedves kattints az egereddel az attachement utáni mellékletre :)

    VálaszTörlés
  14. flogbalmam
    Kosztolányis magasságokba emelkedtél.... értettem, mint a Kosztolányi által alkotott "breteg"-et is :D

    VálaszTörlés
  15. A cím-szöveg-kép tökéletes összhangjának példája.:)))

    VálaszTörlés
  16. ezek a szövegek aztán úgy illenek ezekhez a csodálatos képekhez, mint.......
    .....persze nem véletlenül hozta így össze....szerintem van humorérzéke....súrolja az akasztófa humort!

    VálaszTörlés
  17. "Hm, nehéz az élet... vasalni a nadrágba." - ezt csak úgy.

    Miután sokan leírták, hogy nem kell, így nem ijedtem meg, viszont nagyon tetszett.

    VálaszTörlés