2008. február 19., kedd

Minden Zsuzsannának.... tőlem :)

Zsuzsanna

Testem és
lelkem is
tehozzád
suhanna
ha hallom
nevedet
Zsuzsanna
Zsuzsanna.

Elmém
akárcsak
mély kútba
zuhanna
úgy vonzol
magadhoz
mint a Föld
Zsuzsanna.

Zsibongó
szemekkel
arcodon
suhanva
kutatom
érzésed
irántam
Zsuzsanna.

*

Tavaszi
réteknek
millió
virága.
Ezt mondja
fülemnek
a neved
Zsuzsánna.

Ragyogó
napsütés
s hozzá a
hozzsána
Nem tudok
betelni
neveddel
Zsuzsánna.

Csak feléd
fordulna
biciklim
kormánya
bárhova
indulok
túrára
Zsuzsánna.

Üljünk be
este a
Szódába?
Szimplába?
Tökmindegy,
csak legyek
teveled
Zsuzsánna.

Megigéz
válladnak
gömbölyű
formája
csókolnám
lelkesen
kezedet
Zsuzsánna.

(Megigéz
lábadnak
gyönyörű
forrása
csókolnám
lelkesen
kebledet
Zsuzsánna.)

Képtelen
ötletek
bőkezű
tárháza
nevetve
verselek
neveden
Zsuzsánna.

Ó, a zs
formája!
Ó, az n
duplája!
Csupa zs,
csupa u,
csupa á,
Zsuzsánna!

Buta kis
versemnek
nagyszerű
múzsája,
Zsuzsánna,
Zsuzsánna,
Zsuzsánna,
Zsuzsánna!

*
Sajnos már
nem tudok
több rímet
Zsuzsára
most tehát
áttérek
az ára
Zsuzsánna.

*********************
Nem én írtam, találtam :D



9 megjegyzés: