2009. február 2., hétfő

Mostan csokikról álmodom :))))




26 megjegyzés:

  1. Nezsu, virtuálisan meghívlak egy csokiszökőkútba mártogatásra. :) A lányom kapott egyet születésnapjára. Egy kiló folyékony csoki csobog belőle. Egyszer próbáltuk ki, azóta nem kívánjuk a csokit. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezekre gondolni sem merek....tegnap megkezdtem szokásos előtavaszi fogyókúrámat.:o)

    VálaszTörlés
  3. Tünde! virtuálisan megyek :)
    emzeperix! virtuálisan semmi sem sem hízlal.

    Voltam csokoládégyárban egy hónapos termelési gyakorlaton.
    Az okosabbak (szerény személyem) nem fogadták el a kínálgatást az első napon. A többiek 2 nap múlva már rá sem bírtak nézni az édességre, én meg gyönyörűen végigeszegettem az egy hónapot.

    VálaszTörlés
  4. A legvadabb képet fel sem mertem tenni :D

    VálaszTörlés
  5. Ez burkolt reklám (amióta nem csokizom, aggresszív vagyok). A kozmetikai epilálás népszerűsítése, 18 éven felüli környezetben. Most a csoki elvonás miatt más vonatkozásokat nem róvok fel, mint pl. hol a csoki vége? stb & stb.

    VálaszTörlés
  6. Már ez is kínálja a gondolattársítást. :) Milyen a pirulós smiley?

    VálaszTörlés
  7. Zatos!!!!!!!

    Már rajtad megjelentek az elvonási tünetek!!!!
    Ezt kezelni kell!!!!!..... csokival! :))))

    VálaszTörlés
  8. Artúrnak nem Artúr, de a gombóc az stimmel! :)

    VálaszTörlés
  9. Mostan csokikról álmodom :)))) - Már én is:-)))))))))

    VálaszTörlés
  10. A hölgy izületi bántalmai miatt a Holt Tenger iszapjának jótékony hatásit kénytelen keresni. Csokiról nincs tudomásom, tehát nem létezik!

    VálaszTörlés
  11. Na azt az iszapot amit itt látunk, én megkostolgatnám.:-))))))))

    VálaszTörlés
  12. Nem számít.:-))))))))) Egyszer élünk.

    VálaszTörlés
  13. Azért egyszerre ez sok nekem... :)))

    VálaszTörlés
  14. Össze van kötve a kellemes a kellemessel...:-)

    VálaszTörlés
  15. Unokáim szívesen fogyasztanának akár 2-3 táblát fejenként, de mi már csak nézzük. A vásárlásoknál mindog 8 tbl. csokit kell venni mert mindenkinek kijár egy tbl.

    VálaszTörlés
  16. a kép bal sarkából lovagol be a bátor Winnetou,hogy megmentse a hölgyet akit elrabolt a gonsz mocsári szörny.

    VálaszTörlés
  17. :O csoookiiiii!!!!

    A legviccesebb szerintem a chilis csoki :P Tipikus bulicsoki: a meglepetés erejével hat, és a többiek nem értik, hogy miért fáj a csokiszelet :P

    VálaszTörlés