2009. február 15., vasárnap

Emmeg az én állapotom. MA! febr. 15-én




30 megjegyzés:

  1. Szegény nezsu,,,,biztossan mezitlábassan aludtál!,,Jobbulást és idd a tonicot,ne sajnáld!!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulast!! tea mez citrom leves ...

    VálaszTörlés
  3. Részvétem!:))) Mielőbbi gyógyulást!:))

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Szerintem megmaradok :)
    Ha ennyi tüsszögős képet össze tudtam szedni, akkora nagy baj nem lehet :)))))))

    VálaszTörlés
  5. Na neeee, ezért voltál Te " álom-kórós" - már lappangott benned a nátha:-)
    Mielőbbi gyógyulást nezsu !

    VálaszTörlés
  6. Nezsukám, javaslom a "vajkúrát". Tessék szépen meggyógyulni!! Sok tea, kalmopirin, C vitamin, nevetés és szex, ezek segíthetnek!!:-))))))))

    VálaszTörlés
  7. Nymfa drágám!
    Én szappannal ismertem!
    Az mégiscsak továbbtart, nem?

    VálaszTörlés
  8. Hát nem tudom... a szappan habzik, és vacak íze lehet:-)))))))

    VálaszTörlés
  9. Gyógyulok én :)))))
    Sajnos a szappankúra kivitelezhetetlen :D

    VálaszTörlés
  10. Jobbulást kívánok. Egy kis fűszeres forralt borocska talán segítene...

    VálaszTörlés
  11. Heello Nezsu !!!
    Nem lehet ott nagy baj, amig igy " veszed a lapot"Ezt is kell.
    Klassz lany vagy te + eros.
    Nyakaljad a forralt bort , utanna a jo paraszt szalonnat voros hagymaval, s megy az elet meg SOKAIG tovabb.
    Azert igyekezz!!!!
    Csok, B.

    VálaszTörlés
  12. Jujj lányok... a mézes citromos teánál maradok.... bor????? Brrrrrr...

    Aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
  13. Mielőbbi gyógyulást kívánok én is Neked.
    Üdv.: Feri :-)

    VálaszTörlés
  14. Jobbulást. Seráfütty! (mondaná a lányom). Üdv

    VálaszTörlés
  15. Köszi nektek! Kitüsszögtem magam :)))))

    VálaszTörlés
  16. X- ::( - Orrfolyós smiley.

    Javulást!

    VálaszTörlés
  17. Zsepi nélküüüülllll???????????????

    Köszi

    VálaszTörlés
  18. Fogadjunk, hogy mindenféle honlapokon garázdálkodtál és bekaptál valami vírust!(?)
    Használj vírusírtót. Tölcs a tonikodba valamilyen vitamint. Például mézes málnát és garntált, hogy
    1. jobban leszel azonnal
    2. még inkább rosszul
    Kockázat nélkül nincs siker!
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  19. Jobbulást Nezsukám.
    ...remélem nem vagy fertőző így virtuálisan :))

    VálaszTörlés
  20. Ó! Nezsu!
    Már eltelt huszonnégy óra,
    mióta belőled kibuk(ott) a kór.
    Bajod múlik, orrod folyik.
    Nyugdíjad elúszik.
    Bacikat, vírusokat irtsd ki!
    Fokhagymát ne hagyd ki.
    Gyógyujjj+

    VálaszTörlés
  21. A legjobb mindenképpen a kalapkúra. Remélem a nátha már elmúlt Nezsu, de mivel eddig senkinek sem jutott eszébe, hát ideírom. :)
    fõzz egy kanna teát (elhagyható)
    tedd azéjjeliszekrényre egy bögrével és egy üveg rummal együtt
    feküdj be az ágyba
    tégy egy kalapot az ágy másik végére
    önts egy kis teát a bögrébe (ha nem hagytad el), öntsd fel rummal, idd meg ismételd, amíg egy kalapot látsz az ágy végén
    Amikor két kalapot látsz a lábadnál, a kúra kész
    :)

    VálaszTörlés
  22. Tökéletes, köszi :D
    Az már csak elhanyagolható körülmény, hogy nem iszom olyan folyadékot, amelyben alkohol van :D

    VálaszTörlés
  23. Csak egy idézettel tudlak felviditani
    Barátságunk jeléül csokrot hoztam néked.
    Gyűjtöttem mezőn, színes dombok felett,
    S ím kész ajándékra a virágcsokor.
    Kérlek, bármerre is sodor az élet,
    Ajándékom vidd magaddal,
    Akár gyalog jársz, akár víg fogattal.

    VálaszTörlés
  24. ISMÉT VIRÁGOT HOZTAM
    Kattints és csak húzogasd az egeret a fekete monitorképen! Virágesőben lesz részed!


    http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf

    VálaszTörlés
  25. Húúúúúúú köszönöm :)))
    Ez nagyon remek játék!

    VálaszTörlés