2009. február 19., csütörtök

Minden Zsuzsannának, Zsuzsának, Zsuzsinak


Tavaly verset adtam a Druszáimnak, idén képekkel köszöntelek Titeket.
Sajnos nekünk Zsuzsáknak csak a vének jutottak, de bármikor lecserélhetjük őket (álmainkban) daliás ifjakra. :)

S végül, de nem utolsósorban megmutatom a Magyar Nagyasszonyt, aki után a nevemet kaptam.
Legyen mindnyájatoknak, mindnyájunknak boldog név- és hétköznapunk!



Jacob Jordaens



van Dyck


Lórántffy Zsuzsanna szobra


Cser Károly


Csizmadia Zoltán


Giovanni Francesco Barbieri


Mora László


Szabó Vladimir


Tintoretto


Tornai Gyula


Vágó Pál


van Dyck


Artemisia Gentileschi


Lorántffy Zsuzsannna

11 megjegyzés:

  1. Ne mondd, h. csak a " venek" jutott nektek, Zsuzsaknak !
    Csak en 2, vagy harom udvozlettel tiszteltem meg nevetek napjat, s azok epp a fiatalsgrol szoltak, melyek illettek hozzatok.
    ISTEN ELTESSEN BENNETEKET SOKAIG, S FIATALOM.



    Ez a Cser szobor nagyon szep.

    VálaszTörlés
  2. Jujj édes Bubám... a képzőművészetre gondoltam :)
    Azért a Zsuzsannákról még nekem is a "Zsuzsanna és a vének" Bibliai történet jut az eszembe legelőször :D :))))

    VálaszTörlés
  3. ...en is arra gondoltam, mert bajoska a nevnap elotti napokban tette fel a Zsuzsanna es a venek c. pps-t.Te erre utaltal. En is !!!

    VálaszTörlés
  4. ..kulonben a kepek, amiket feltettel eppen ebbol a pps-bol valok.
    Az is nagyon szep.

    VálaszTörlés
  5. Bubám bajoska még mindig nem a kontaktom, az általa feltett pps-t nem láttam, a képek saját keresésem eredménye. :)

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek csirippel :-)) Boldog névnapot kívánok puszi

    VálaszTörlés
  7. Szépek.
    ZSUZSANNA

    "Magában, magának.
    megles a víz százmillió szemével
    százmillió ujjböggyel tapogat
    ölemből forrásként buggyan elő
    térdem körül fodroz hullámokat
    mindent betölt mindenünnen körülfog
    nincs porcikám mit ne illetne hő
    teste bársonyával e legforróbb
    porcikánként csiklandó szerető"

    Rákos Sándor

    VálaszTörlés