2009. február 25., szerda

Ezt is loptam :))))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Fizetés

Milyen a te fizetésed?

Hagyma fizetés
Látod, elveszed...és utána sírsz!

Szerető fizetés
Nem segít semmiben, amennyire szép, annyira szenvedsz is tőle,
de nem tudsz élni nélküle!

Diéta fizetés
Hozzásegít, hogy mind kevesebbet és kevesebbet egyél...

Ateista fizetés
Kételkedsz a létezésében!

Mágikus fizetés
Teszel néhány mozdulatot és “voila”... eltűnt!

Viharos fizetés
Fogalmad sincs, mikor jön, s hogy meddig fog tartani...

Fekete humor fizetés
Nevetsz, hogy ne sírj!

Konzervatív fizetés
Elveszi az ihleted!

Impotens fizetés
Cserben hagy, mikor a legnagyobb szükséged van rá...

Menstruációs fizetés
Egyszer jön havonta és kb. 4 napig tart.

Walt Disney fizetés
Be van fagyasztva már 30 éve!

“Korai ejakuláció” fizetés
Alig hogy elkezdődött, már vége is!

15 megjegyzés:

  1. Mákom van! Az én fizum jobb! :-))
    Köszi Zsuzsi , hogy olvashattam! :-))

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa, ha kérhetlek!
    vagy nezsu!
    Ám nem tudom milyen a mákos fizetés?
    Az az alig látható? Vagy a mennyekben érzed magad tőle?

    VálaszTörlés
  3. Nah, az orvos asszonta, hogy lesz még rosszabb is ... (a fizetésem )

    VálaszTörlés
  4. Orvoshoz hordod, vagy tőle kapod a fizetésed? :))))

    VálaszTörlés
  5. Hordom.... De ezek után kérek majd a nyereségéből jutalékot :D
    Hogy ne legyen olyan hamar vége :))

    VálaszTörlés
  6. A hordást tudtam, csak reménykedtem, hogy kapsz is cserébe tőlük :)))

    VálaszTörlés
  7. Jah, kapok.... hitegetést :)) Azt hiszem, hogy sikerdíjat tűtzök ki nekik....Ha szerencséje van - akkor kap csak síkerdíjat :))

    _ Most a másik lapomon vagyok :) _

    VálaszTörlés
  8. Kedves Zsuzsa! :-) Látod , gyorsan tanulok! Azért van mákom, mert az én fizum jobb ezeknél! :-))))))) A mennyekben azért nem érzem magam tőle! :-))

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a gyors tanulást!
    Azt felfogtam, hogy jobb, de a hozott anyag szelleméhez próbáltam igazítani a mákot :) (amely mák mellesleg lassan tilos lesz állítólag, épp a mennybemenetel lehetősége miatt :P )

    VálaszTörlés
  10. Legnagyobb tiltakozásom ellenére ateista lettem :P

    VálaszTörlés