2009. február 27., péntek

Hihihihihi :)))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Találkozás:

Nyuszika és a róka találkoznak az erdőben. Nyuszika köszön:
- Szia vöröske!
- Te engem ne vöröskézz le!
- Miért, jobb lenne, ha lerókáználak!?!

Előző munkahely:

A HR-es kérdezi az új titkárnőt:
- És mondja, az előző munkahelyén mennyi volt az évi fizetése?
- ??? Nálunk az előző munkahelyemen nem dolgozott egy Évi sem!

Margarin:

Két egér beszélget a kamrában:
- Rád fog esni a margarin!
- Rámamargarin?

Hogy kapta Benedek Elek a nevét?

Anyukája reggel beszólt a kisfiának:
- Benn vagy még az ágyban?
- Benne, de kelek...

Trükk:

- Mondja Kovács bácsi, maga mit szokott csinálni, ha este nem tud elaludni?
- Én? Elszámolok háromig és már alszom is.
- Tényleg? Csak háromig?
- Háromig, de van úgy, hogy fél négyig is

Bevásárlás:

- Pistike, szaladj le a boltba, hozzál egy kiló hurkát! De ne véreset!
- DENEVÉRESET???

Egyenlet:

- Kislányom, teljesen egyedül oldottad meg ezt az egyenletet?
- Nem. Két ismeretlennel.

Kérdés:

- Miért nincs bástya a vonaton?
- Mert a vonat nem vár

Úszás oktatás:

- Hogy tanítja a varázsló úszni a pókot?
- Hókusz, pók ússz!

Tehén:

A tehén bonyolult állat. De én megfejtem.

Kérdés:

- Miért nem gyűjt a darázs vasat?
- ???
- Mert azt a MÉH csinálja.

Hogy hívja a matematikus a csibét ?
-? ? ?.....

15 megjegyzés:

  1. Mind nagyon állat!!!
    Köszi! Jót múlattam!

    VálaszTörlés
  2. Nezsukám! - jó, hogy vagy :-)
    Örömteli szép napot, estét, álmokat, holnapokat!

    VálaszTörlés
  3. Nem én, a barátnőm, akitől kaptam :))))))

    VálaszTörlés
  4. Ma már jó napom lesz. Köszi.

    VálaszTörlés
  5. Ha-ha-ha! Hűha! Árulkodó a nevetésem! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az utolsó viccnek lemaradt a poénja :(

    VálaszTörlés
  7. :)

    Nem tudom itt használni a görög betűket :(
    Pí, Pí, Pí.....

    VálaszTörlés
  8. de hívhatná őket közelítő értékekkel is :P 3,14; 3,142; 3,1416; 3,14159

    VálaszTörlés
  9. :)

    Idézet innen: http://traviata2.multiply.com/journal/item/76/76

    " 3 1 4 1 5 9
    Nem a régi s durva közelítés,

    2 6 5 3 5
    Mi szótól szóig így kijön

    8 9
    Betűiket számlálva.

    7 9 3
    Ludolph eredménye már,

    2 3 8 4 6
    Ha itt végezzük húsz jegyen.

    2 6 4 3 3 8
    De rendre kijő még tíz pontosan,

    3 2 7 9
    Azt is bízvást ígérhetem.

    azaz 3,141 592 653 589 793 238 462 643 383 279 ..."

    VálaszTörlés