2009. január 31., szombat

Loptam! :))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Én olyan sokoldalú vagyok, hogy az már > majdnem gömb.
Ne vedd túl komolyan az életet! Úgyse kerülsz ki belőle élve.
A dzsungelben minden ehető. Te is.
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a
rutinjukkal.
A pesszimista olyan ember, akinek mindig igaza van, de sosincs öröme benne.
Isteni testem van - mint Buddhának!
Nem szoktam vajas kenyeret kenni. Nálam az már főzésnek számít!
Részemről a kockahas el van vetve!
Nem szenvedek elmebetegségben. Minden percét élvezem.
Az életem egy film, amelynek nem túl jó a szereposztása és ráadásul a sztoriját sem értem.
Egyik reggel arra ébredtem, hogy magam alatt vagyok. Pedig alattad kéne....
Olyan csúnya vagyok, hogy kis koromban kosarat kellett rám borítani, hogy a macska el ne vigyen.
Van két gyönyörű gyermekem - márpedig ötből kettő az nem is rossz arány.
A szerénység az a művészet, hogy mások jöjjenek rá, milyen fontos vagyok.
Olyan hülye vagyok, hogy az oviban megbuktam játékból.
Az élet egy hatalmas buli, csak én nem kaptam rá meghívót .
Javulni látom a dolgokat. Lehet, hogy valami fölött átsiklottam?
A rengeteg hátrányom mellett van egy csomó rossz tulajdonságom is.
Nem azért vagyok vegetáriánus, mert szeretem az állatokat, hanem azért, mert gyűlölöm a növényeket.
A hangom akkor tesz különösen vonzóvá, ha nem énekelek.
Csoda, hogy meg vagyok zavarodva, hisz az egyik szülőm nő volt, a másik meg férfi?
A szomszédaim nem lehetnek valami gazdagok. Akárhányszor átmegyek hozzájuk, hogy kérjek tőlük valamit, az soha nincs nekik.
Gyakran idézem magam. Színesebb lesz tőle a beszélgetés.
Mindenre tudok magyarázatot találni, legfeljebb nem stimmel.
Szerintem minden ember értelmes, aki egyetért velem.
Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom és sportos a külsőm. Csak az a baj, hogy mindezt vastag hájréteg borítja.
Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni!
Hiszek a sárkányokban, a jó emberekben és egyéb fantázia szülte lényekben.
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam.
Megdöglött az aranyhalam, pedig már épp kezdte megszokni víz nélkül.
Engem a siker nem ront meg, én világéletemben elviselhetetlen voltam.
Azért lettem feminista, hogy ne kelljen mazochistának lennem.
A legnagyobb problémám az, hogy a hülyeségem akaraterővel párosul.
Azt mondják, hogy csak a szexre gondolok. Ez nem igaz, sokszor eszembe jut a sör is.
Szeretném én az operát, ha nem volna benne az az éneklés.
Új megoldást találtam a szájszagom elleplezésére. Felemelem a karjaimat.
Mindenkinek alanyi joga, hogy hülye legyen, és én élek is vele .
Most már tudom, mennyi fogkrém fér bele egy tubusba. Majdnem három méter.
Én valahogy úgy vagyok a pasikkal, mint a zsiráfokkal. Tetszik, tetszik, de otthonra azért nem kéne.

33 megjegyzés:

  1. Isteni testem van - mint Buddhának!

    :))))))))))))))))))))))) nagyon jók!!!!

    VálaszTörlés
  2. :-)))))))))))))))))))))
    Nezsu, ez most jót tett nekem!
    .-)))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. He-he :
    Szeretném én az operát, ha nem volna benne az az éneklés.
    Megint elkapott a rohoges..... :)))
    Nagyon jo...
    (Csak most a kedvem nem jo.Megint melankolikus vagyok.)

    VálaszTörlés
  4. Jujj, drága Bubám, mivel tudnám a melankóliát még jobban oldani???????

    Nagyon vidám napot kívánok mindőtöknek! :))))

    VálaszTörlés
  5. :)
    Ez viszont rám igaz:

    "Én olyan sokoldalú vagyok, hogy az már > majdnem gömb."

    Csak rám kell tekinteni :))) (vagy a fényképeimre, aki még nem ismer személyesen!)

    VálaszTörlés


  6. A gomb lehet kellemes latvany !
    De egy zsak ??? ----mint en...

    VálaszTörlés
  7. Csoda, hogy meg vagyok zavarodva, hisz az egyik szülőm nő volt, a másik meg férfi?

    VálaszTörlés
  8. A zsák is lehet :)))
    láttam zsákot tele dióval. Hmmmmm...... :)))))

    VálaszTörlés
  9. Köszííííííí!
    Nagyon röhögök... :-)))

    VálaszTörlés
  10. ...most eppen keserusoval van tele.

    VálaszTörlés
  11. Az is jó valamire, csak legyéj jó közel a vécéhez... :))))

    KIDOBNI!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Engem már szólítottak gömbvillámnak :))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jók Zsuzsi! :-)) Köszi!
    Az utolsó főleg király: .... otthonra azért nem kéne. :-)))))))))
    Jót nevettem rajtuk! :-DD

    VálaszTörlés
  14. Hihiiiii! :-) Ez klassz Nezsu!
    Azért én ötből egyet össze alkotnék. :-)
    Férfiak nélkül mi lenne velünk? ... :-)
    Örömteli, szép hétvégét kívánok Neked és Szeretteidnek!
    Üdv.: Ancsi :-)

    VálaszTörlés
  15. Jó néhányat ismertem, de akkor is pazar válogatás! Nem csodálom, hogy elloptad!:DDDD

    VálaszTörlés
  16. "Hiszek a sárkányokban, a jó emberekben és egyéb fantázia szülte lényekben." Nagy bölcselet. Kösz. Üdv

    VálaszTörlés
  17. "A hangom akkor tesz különösen vonzóvá, ha nem énekelek." - Ez rólam szól :-)

    VálaszTörlés
  18. Majd kórusban nem énekelünk Zamárdiban :)

    VálaszTörlés
  19. Nem esett messze az epe a májától.:)

    VálaszTörlés
  20. Nyugi, csak hozzájárultam a sok okossághoz.:))

    VálaszTörlés
  21. Amit most olvastam, ahhoz ez a lopásom illik:

    "Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."

    VálaszTörlés
  22. Ez egy régi mondás, mondhatnám, közhely, de igaz.:)

    VálaszTörlés
  23. Zatos!
    Ök egymással vitáznak... a színfalak előtt.
    Hogy pontosan mit tesznek a színfalak mögött, azt "egyszerű" ember nem látja!

    VálaszTörlés
  24. Roppantul tetszett ))))))))) csudi jóóóóóóóóóóó

    VálaszTörlés