2009. január 27., kedd

Sörivó ismerőseimnek találtam a neten :))))))


Rating:★★★★★
Category:Other

Óda a sörhöz...

Te nedvek nedve, melyet ily egyszerű szóval illetünk.
Te italok itala, emberek kenyere mennyi jót és szépet adtál nekünk...
Mikor learatnak és kifőznek, még nem sejted te se,
Melyik májat boldogítod ó te! Emberek kenyere...
Mert az vagy nekünk, kenyér, mit bármikor megeszünk,
Ha bánat hajt a vég felé, benned mindig vigaszra lelünk.
Ezért csak köszönni szeretném létezésed ó te lélekőr!
És egyben megtisztel hogy fogyaszthatlak téged te SÖR.


12 megjegyzés:

  1. En mar teljesen "oda" vagyok.
    De nagyon jo :)))
    (Most azt kerdezed, h. MI JO???
    Hat a sor jeghidegen,s az oda olvasva....hahaha)

    VálaszTörlés
  2. Óda - meg vissza - vagyok :)) De ebben a hideg esőben a forralt borra szavazok :D

    VálaszTörlés
  3. Húúhaa!
    Erre rögtön le kellett csapnom. Ez övön aluli volt. Most hogyan koncentráljak az előttem álló feladatra??? Köll innom egy sört!
    Gyönyörű gondolatok!
    Köszöni egy igaz Sörhívő!!

    VálaszTörlés
  4. Nezsu, drágaságom, ma nagyon a kedvembe jártál, mert a Lufi igazán szereti a "sörtöt", és igy felmagasztalni a kedvenc italomat, csodálatos, köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Drágaságaim!
    A kedvetekbe járás volt a célom!!! (főleg azért, mert ehhez a lustaságomat sem kellett leküzdenem, ez a "járás" ülés közben is tökéletesen megy) :)))))

    VálaszTörlés
  6. A sör az sör :) Főleg, ha barna :O Sajnos pont nincs nálam sör :(

    VálaszTörlés
  7. :)
    A sört alkoholmentes formájában sem szeretem :)

    VálaszTörlés