2009. január 30., péntek

Ettől mindenki jobb kedvre derül! :))))))))




14 megjegyzés:

  1. Hét ettől igen, de tündériek:-)))))) Köszönöm !

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, ahogy kaptam, továbbadtam :)))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa!
    Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk ezt a bájos kis nevetőkórusos felvételt-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  4. Nem lehet könnyű négyesikrek szüleinek lenni, bár, azt gondolom, ezek a nevetős percek minden fáradtságért kárpótolnak :))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak.
    De , ha olyan elevenek lesznek, mint az en unokam voltak, akkor mellejuk meg 16 eber kell.
    Ez nem semmi...

    VálaszTörlés
  6. Óriási. Kösz, még én is nevettem velük együtt. Jó lehet ott nekik az anyuka mellén.:))

    VálaszTörlés
  7. Szinte előre tudtam, hogy az anyuka melle lesz a fontos számodra :)))))))))

    VálaszTörlés
  8. Azért hogy valakinek 4 ilyen gyönyörű gyerek jusson!
    Az apukának még egy ilyen szép anyuka is....
    Nem csoda, hogy ilyen vidámak!
    A nevetésük tényleg ragadós...:D

    VálaszTörlés