2008. április 19., szombat

Olvastam, bepötyögtem :))))

A férj panasza

Vasárnap ülök a karosszékben, lapozgatom az újságot, meccset nézek a tévében, sört iszom, chipszet eszem és egy haverral dumálok telefonon. A feleségemnek pedig van képe azt mondani, hogy csak ülök ott, és nem csinálok semmit.

Rohanó élet

-- Nagyon hiányoztam, kedvesem, az alatt két hét alatt, amíg nem voltam itthon?
-- Ó! Hát nem voltál itthon?

Bár....

A bárban egy férfi odamegy a pultnál iszogató magányos nőhöz:
-- Hölgyem, meghívhatom egy italra?
-- Hogyne, de előre figyelmeztetem, megfogadtam, addig megőrzöm a szüzességem, amíg meg nem találom álmaim férfiját!
-- Ó, ez biztosan nehéz dolog lehet!
-- Dehogy, elég könnyen viselem, csak szegény férjem viseli rosszul....

Anyaszomorító

Egy anya kifakad a lányának, hogy miért egy nincstelen fickónak lett a felesége.
-- De mama, te is egy csóróhoz mentél feleségül.
-- Te csak hallgass! Annak is te vagy az oka!

Szépség és értelem

A nő olyan, mint egy költői hasonlat: ha szép, akkor az sem baj, ha nincs semmi értelme.

10 megjegyzés: