2008. április 4., péntek

Hihihi :))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Higiénia

A cigány felfázik, elmegy az orvoshoz. Vizsgálat után így szól az orvos:
- Alsógatyát kéne hordanod, cigány, mert először is meleg, másrészt higiénikus.
A cigány hazafele vesz egy alsógatyát, és felhúzza.
Hazaérvén rájön a szarhatnék, ráül a WC-re. Egy idő után megszólal:
- Na, ez tényleg meleg!
Feláll, és belenéz a csészébe:
- És milyen higiénikus!

xxxx


Segítség!

Kohn bácsit rablók támadják meg éjszaka a belvárosban. Kohn bácsi kiabálni kezd:
- Gyurcsányi mondjon le! Gyurcsányi mondjon le!
Mire egy tucat rohamrendőr rohan a helyszínre.
- Miket ordibál itt maga?!
- Miért, ha segítségért kiáltottam volna, maguk idejönnek???

xxxx


Visszafelé

- Doktor úr visszafelé folyik a vérem.
- Miből gondolja?
- Régebben, ha a feleségem megsimogatta a hajam, felállt a farkam. Most meg, ha megsimogatja a farkam, égnek áll a hajam.

xxxx


Ciki sztorik - valós történetek

A bölcsiben egy anyukának szólt a dadus:
- Anyuka, nagyon csúnyán beszél a kisfia, sok ronda szót eltanulnak tőle a többiek.
Mire anyuka felháborodva, vérvörös arccal, sértődött képpel odavágja, hogy
- Én nem tudom, hogy az a büdös k*rva kölök honnan a p*csából veszi azokat a ronda szavakat, otthon mi sosem beszélünk rondán. Biztos, hogy egy rohadt ribanc másik kölöktől hallotta itt ebben a tyúkszaros bölcsödében.

xxxx


Képzeld!

Pistike hazamegy az iskolából, nagy boldogan, és mondja az anyukájának:
- Anya képzeld csak el, hogy kaptam egy ötöst!
- Ez igaz?
- Nem, csak képzeld el!

xxxx


Állatkert

Két apa beszélget
- Te elvitted már a fiadat az állatkertbe?
- Nem. Ha kell nekik, jöjjenek érte!

xxxx

- Majdnem három kilós halat fogtam!
- Mutasd!
- Hogy mutathatnám? Mondom, hogy MAJDNEM!

xxxx


Gyónás

Egy férfi a gyóntató székben:
- Tiszteletes úr, következő történt velem a héten. Elmúltam 60 éves, boldog házasságban élek. Mentem az úton, mikor megállított két 18 éves stoppos lány. Rövid beszélgetés után egy motelban kötöttünk ki ahol hármasban egy hatalmas orgiát csaptunk.
- Úr Isten gyermekem! Ilyen bűnt elkövetni!
- Szerintem ez nem bűn.
- Hát milyen katolikus vagy te?????
- Én zsidó vagyok!
- Zsidó? Akkor miért meséled ezt el nekem?????
- Mindenkinek elmesélem!!!

20 megjegyzés:

  1. Na de Nezsuka! Mindjárt éhgyomorra? ;))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Felkelés után sürgősen reggelizni kell, nem???? :))))))

    VálaszTörlés
  3. Jol kezded a hetveget,kislany.:o))

    VálaszTörlés
  4. Nezsukánk már megkezdte a bulira hangolódást... És felszólít minket hogy csatlakozzunk hozzá :D

    VálaszTörlés
  5. Jóóóóóóóóók! :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók!! :-)))))
    Bónus-ként én is írok egyet a bátor nyusziról:
    A nyuszi megy az erdei úton, de elállja az utat a bika és nem akar mozdulni. A nyuszi rákiabál, te bika azonnal állj el az útból, mert nem érek rá. A bika meg sem mozdul. A nyuszi ismét ordítani kezd. Te bika tűnj az útból, mert elvágom a nyakad. Mire a bika komótosan megfordul.és végbele tartalmát a nyuszira engedi.
    Erre a nyuszi: Na mi van bika beszartál?

    VálaszTörlés
  7. Jókat nevettem:-)))))))))))))) Legyen szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
  8. Épp jókor....
    Szép hétvégét kívánok Neked.
    Köszi. :-))))

    VálaszTörlés
  9. Tudod, az a legjobb a vicceidben, hogy egy sem ordenáré, egy sem erőltetett, hanem mind külön-külön nagy poén! Hát jókat nevettem az biztos!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Köszi, én is jól mulattam. A cigányos naon jóóóó!

    VálaszTörlés
  11. Örülök, ha jókedvre deríthettelek titeket :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jok mind.:)))))
    Jot mulattam rajtuk.
    Üdv.
    mamili

    VálaszTörlés