2008. április 10., csütörtök

Nálunk ez nem történhetne meg...

... írta akitől kaptam.....

19 megjegyzés:

  1. A sztori ismerős!
    Katona voltam amikor egy lápos vidéken beragadt az autónk!
    A szomszédos téeszből jött a segítség, ő is bearagadt!
    Azután fél napos munkával szuper gépekkel szedték ki a gépeket a sárból :))))
    Ma már ::) , de akkor a parancsnokom szája nem így állt :) !

    VálaszTörlés
  2. A szuper gépek is tudnak borulni, amint láttuk :))))

    VálaszTörlés
  3. Ugye, nem vagyok ünneprontó, ha elárulom, csak a daru szinét cserélték ki, a két utolsó kép u.a.!
    (Persze, én sem vagyok valami okostojás, csak ezek a képek megvoltak régebben, és ott az embereket tudtam beazonosítani.)

    VálaszTörlés
  4. Egyáltalán nem:)

    A sor csak jópofa, gondolom :)

    VálaszTörlés
  5. Ha ö is beleesik, akkor öt ki húzza ki?;))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  6. Höhö... ez már majdnem láncreakció.

    VálaszTörlés
  7. Még jó, hogy van pót-pótló-pót.... daru :))))

    VálaszTörlés
  8. Jajj nekem! Segítség! Ha csak a daru színét cserélték, miért van egyre több autó a vízben?...

    VálaszTörlés
  9. Mert a kedves képmanipulálók gondoskodnak róla, hogy minél érdekesebb eseményeket lássunk.

    VálaszTörlés
  10. ...s az tök jó ha valaki gondoskodik valamiről ..:-)))mégha csak azért is hogy mások derülhessenek :-)

    VálaszTörlés
  11. Todorszg én úgy gondolom a daru színét gyárilag is lehet cserélni... azaz nem biztos, hogy a gyárból csak piros daruskocsik kerültek ki.

    VálaszTörlés
  12. Persze, az emberek, meg ott állnak mozdulatlanul, amíg meg nem jön a másszínű.:-))

    VálaszTörlés
  13. Addig játszották nekik a himnuszt :D

    VálaszTörlés
  14. Na jó, terhelt azé nem vónék... a trükközés (?) ellenére jókat rötyögtem, mert amúgy vizuális alkat vagyok.

    VálaszTörlés
  15. Én meg cefetül megmagyarázok mindent, sőőőt az ellenkezőjét is, ha kell :)))))

    VálaszTörlés
  16. A kérdés ....
    mindez hol történt ?
    Mert Magyarországon "biztosan" nem fordulhat ilyen elő :-)
    (azonkivül, hogy a számítógépen....)

    VálaszTörlés
  17. Valamiert nem tudom megnezni--de nem adom fel:))
    Üdv.
    mamili

    VálaszTörlés