2008. április 16., szerda

Hálás vagyok :))))))))

19 megjegyzés:

  1. Szóval, még mindig ébren vagy ?!
    De.... azért HÁLÁS VAGYOK :-)
    Ezt ismerem, de képekkelmég nem láttam. Nagyon klassz, elvittem.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuzsa!
    Te tényleg megkülönböztetetten jól Vagy, amint látom. Jót derültem így reggel, ezen a kis összeállításon, köszönet érte-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  3. Szívesen.

    S ha örömet okozhatok nektek, annak külön örülök :)

    VálaszTörlés
  4. en is halas vagyok, pedig nem i tdom mirol van szo, de Neked edes Zsujzsi a ember orokke halaval tartozik.

    VálaszTörlés
  5. No most egy varatln kerdes.Mint szakemberhez. Mekkora az az ossyeg amennyibol egz oreg nugdijas hazaspar aranylag nyugodtan
    meg tudelni ott videken. T.i. a fiamek mint nyugdijaok at telepulnek.
    valahova Heves megyebe.Tudom, kenzes kerdes. Mi ketten kb.4.5o9
    frt.ra syamithatunk. aez mire eleg ? Eore i zonom, nagy egitseg volna nekjunk

    VálaszTörlés
  6. Ennyi hálás sok lesz egy napra....

    VálaszTörlés
  7. Ha sok a hála, az már hála bála. De minden hála bála, sok-sok fontos hála, mely egyénre szabott.

    VálaszTörlés
  8. Te Aresz6699! Nincs egy barátságosabb avatarod?
    Néha olyan szépeket írsz, pedig a kép risztó...:))

    VálaszTörlés
  9. Sok embernek tetszik. Most, még nékem is. Ahogy mondják,"nem a ruha teszi az embert".Riasztó külső mögött, vagy behízelgő külső mögött, fordított lélek lakozhat.

    VálaszTörlés
  10. Ez igaz, de érdemes valami olyat választani ebben a virtuális világban,ami valamit mond rólunk... vagy nem?
    Vagy mond Rólad ez valamit?

    VálaszTörlés
  11. Kedves "bongoc", értem én!
    Volt mikor leírhattuk neveinket, hol születtünk, az e-mail név nem számított, mert mit kellene takargatni annak, akinek nincs takargatni valója. Örömmel beszéltünk falunkról, családunkról, kinek mi a gondja, köszöntöttük egymást, mint ismeretlen, és jó barát.
    Most, meg meri tenni ezt valaki?
    Elöző oldalamon, még azt is tudhatták, hogy hányas cipőt hordok.(ha valakinek ez kell?)
    Két, három fényképem, min. szerepelt, de azt amit kaptam, nem kívánom senkinek.
    Talán, lehet még segíteni e diktatúrán!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm hogy szétnézhettem! További kellemes hetet kívánok!

    VálaszTörlés