2007. szeptember 10., hétfő

White Rose




Ezek valóban fehér rózsák!

14 megjegyzés:

  1. Van olyan szép mint a vörös,mégis azt szeretjük jobban:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm.
    A kedvencem a sárga rózsa, (az a régi óriásvirágú)
    De ezt, mivel lusta voltam, azért kaptam :)

    VálaszTörlés
  3. De csodaszép rózsa jár a lustaságért! :D

    VálaszTörlés
  4. Megmondjam?
    Hát a Test-Vér-emtől! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a 3D fehér rózsa, nekem is megvan.

    VálaszTörlés
  6. Érdemes lustának lenni! :)))
    Tényleg nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  7. LOOK AND FIGHT FOR THE PEACE ON THE WORLD YOU TOO.

















    CLICK HERE TO DOWNLOAD HUNDRED FREE SONGS AND VIDEOS

    VálaszTörlés
  8. Azt nem tudom elképzelni.hogy mindent le lehet tiltani...én azért teszek sok sok mindent fel ,hogy akinek teszik vigyék,hisz több honapokig böngésztem ,gyültögetem ,de miért ha nem a barátokért?

    VálaszTörlés