2007. szeptember 11., kedd

Okosságok

Rating:★★★★★
Category:Other
Én a Norbi módszerrel semmire nem mentem, a Gyurcsány módszerrel viszont
szeptember óta hat kilót fogytam...


Japán tudósok megállapították, hogy a hideg sör rákkeltő hatású. Ugyanis
amikor ráöntötték egy alvó rákra, az rögtön felébredt.



Nem csodálatos, hogy a munkád milyen értéktelen, amikor fizetésemelést
kérsz és milyen értékes, ha szabadnapot?
(ismeretlen)


Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd felveszi a napi teendőid közé.

6 megjegyzés:

  1. ""Én a Norbi módszerrel semmire nem mentem, a Gyurcsány módszerrel viszont
    szeptember óta hat kilót fogytam...""

    Na nekem egy más javaslatom van, hogy mitől lehet még fogyni!

    VálaszTörlés
  2. Biztosan van még más is, a Norbi módszert nem próbáltam, nem vagyok rákényszerítve :D

    VálaszTörlés
  3. Tudod Te mire gondoltam.Nekem az segít.
    Jóéjszakát.

    VálaszTörlés
  4. Jajj Ilám persze, hogy tudom, csak el szeretném terelni a bohóckodásommal a gondolataidat!

    VálaszTörlés
  5. "Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd felveszi a napi teendőid közé." - ez nagyon igaz...

    VálaszTörlés