2007. szeptember 2., vasárnap

Ignéczi Péter: Illeszkedés

Ezt Eszternek ajánlom szeretettel, Míg kerestem, visszafiatalodtam 2 évet, akkor került oda, ahonnan leszedtem. Nagyon sok verset kaptam Tőle, de bolond fejjel a levelezőmben hagytam őket, ami egy nap "fejreállt", és a csak ott tárolt dolgok elvesztek

---------------------------------------------------

teába mártott sütemény hogy felold az idő
oly finom vagy aki nem él nem tudhatja
csókod szelíd kezed szorongat bennem kötődsz
szédülsz fogsz hanyatt dől benned a varázslat

áramütötten föld vezet karoddal emelj föl
nincs bennem bűntudat részeg vagyok ringass
dombokon tántorogsz ájult a földszagú gyönyör
kábult hajnal jeleinket ki érti ma

vakon kitapintalak könnyű szélhárfa rezdülsz
árnyam megingat és kísért a pillanat
tér tágul hogy zakatol belül fogaskerekünk
ma illeszkedve külön is egyek vagyunk


5 megjegyzés:

  1. Köszönöm Nezsu, ez gyönyörű és boldog vers.

    VálaszTörlés
  2. Már hajlottam, hogy elkönyvelem a szomorú-csalódottság, megbántott, összetört lélek költőjének Ignéczi Pétert.
    Ezt olvasva kicsit oldottabb,
    "ma illeszkedve külön is egyek vagyunk"
    ez meg valami különös!!
    Felkeltette érdeklődésemet, kicsit szeretném jobban megismerni. Megnézem........puszi

    VálaszTörlés
  3. Máris többet tudok - DOKK - segített, Visszavonom az előbbi jelzőt, fotó is egy vígkedélyű ember benyomását kelti.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, kedvet kaptam, hogy több versét is elolvassam.

    VálaszTörlés