2009. június 2., kedd

cérnametélt készítése... egyszerűen???????




Lehet gyakorolni :))))

25 megjegyzés:

  1. Ez sem lehet nehezebb, mint a rétes készítése, ha van jó recepted hozzá.:)))))))))
    JA! És helyed! Mert nálam a konyhában nem lehet ijjen büvészmutatványokat csinálni sajnos.:(((

    VálaszTörlés
  2. :))))
    Én kicsit elszédültem a tészta forgatásának láttán :)))))

    VálaszTörlés
  3. Pont igy csinálja az asszony is, csak nem mosolyog mikor gyúr, vaze.!!:-)))))))))

    VálaszTörlés
  4. Lufikám vágd hátba, hogy csak akkor lesz jóízü a tészta, ha vigyorog közben!;))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. Sztem útáll gyúrni.:-))))))))))

    VálaszTörlés
  6. Nem szabad, hátha visszaüt.:-)))))))))

    VálaszTörlés
  7. van a dologban egy kis rizs is. egy kis "rizsa" is. :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem a cérnametéltnél azért vastagabb, De megnézném, hogy valóban tészta é az a dolog vagy valami speckó nyúlós matymaring.
    Viszont ha tészta is és ehető is (?) azzal a sok "liszttel" , amivel beszórta csak egy mászkos moslék lenne a főzésnél belőle - férfiszemmel nézve :)

    és a gazdaságosság se valami jó, legalább a felét levágta egy csimbókba :) Na majd mutatom nejemnek és menekülök ;)

    VálaszTörlés
  9. :))))
    Úgyis hátbavág, ha visszamész kajálni :DDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  10. A hátbavágás egy dolog.. Csak a fazék ne landoljon az ember fején :)
    Akkor tényleg főhet a fejem eset lenne :D

    VálaszTörlés
  11. Drága Zsuzsa! Megpróbáltam, de a feleségem nagyon nevetett, ezért nem sikerült :)

    VálaszTörlés
  12. Nezsu, meg meg sem neztem, s mar rohogok.
    Toled ilyent varok, mert rohognom kell....hehehehe..
    na, most lattam.Nagyon szeretem huslevesben a vekony laskat, de inkabb soha nem ennek. ha igy kellene elkeszitenem.
    Kulonben nem is "gyurom" (csak gyurogatok neha-neha), mert elkeszittetem.
    Es meg mosolyogni is e kozben, na ne....

    VálaszTörlés
  13. Naná! Majd komor dolgokat hozok....Eszem ágában sincs!
    Szeretem, ha az emberek vidámak, s legalább egy pillanatra elfeledik a bajaikat :)

    Erről jut eszembe... mindjárt még jobban fogtok derülni :)

    VálaszTörlés
  14. Ki lenne? He? Hát papucs vok én? Hát persze, hogy az asszony meg a gyerek!:-)))))))))

    VálaszTörlés
  15. Lufikám! VALAKI vagy! :)))
    Főleg akkor, ha hallod: Valaki vigye már ki a szemetet! :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  16. Ez valóban csak egy mutatvány, de nem hinném, hogy ez levesbe kerül, legalább is nem az én tányéromba!

    VálaszTörlés
  17. Bizony igy van az az én dolgom.Sztem a gyerekek és a nejem nem is tudják, hogy hol a kuka.

    VálaszTörlés
  18. Én is így csinálom, de mindig orsó lesz a cérnametéltből:)))))

    VálaszTörlés
  19. Húha.... megyek Hozzád tanulni :DDDDD
    a nagymamám még valami régi elavult technológiát használt :)))))

    VálaszTörlés
  20. Édesanyám is milyen elavult, ő még ledarálja :p

    Szerintem ez üvegtészta lesz, bár megmondom őszintén én nem szeretem a rizslisztes tésztákat.

    VálaszTörlés
  21. ...guta keszitse igy, akkor, amikor lehet mar keszen is kapni...:)))

    VálaszTörlés
  22. Jézusom, maradok az izsáki Juhászné tésztájánál, a zacskót egészen könnyű kibontani.

    VálaszTörlés