2009. június 10., szerda

Jujj mit kaptam ma :)))))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Házasságtörés nyugdíjas korban



Egy 65 év körüli párocska beállít a szexológushoz. Kérdi a doktor,
hogy miről van szó.
- Doktor úr, végignézné a szexünket?
A doktor csodálkozik, de rámondja, hogy OK. Végig is nézi, és mondja,
hogy nincs itt semmi probléma, majd elkér tőlük 50 dollárt a vizitért.
Ez így megy hosszú heteken át. A pár újabb és újabb vizitet kér, semmi
probléma a szexszel, fizetnek a doktornak, és távoznak. Végül a doktor
megkérdi, hogy mit is akarnak ebből kihozni.
- Nézze, doktor úr, nem akarunk semmi különöset, de hát a barátnőm
férjnél van, így nem mehetünk az ő házába. A feleségem miatt ugyancsak
nem mehetünk az én házamba. A Holiday Inn az 90, a Hilton 108, Embassy Suites meg 147 dollár. Mi itt fizetünk 50 dollárt, amiből aztán a nyugdíjbiztosító 43-at visszafizet.

22 megjegyzés:

  1. JÓ!
    De ez működik fiatalokkal is akiknak nincs hova menni!

    VálaszTörlés
  2. hát nem estek a fejükre ezek szerint...köszi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa!
    Nem semmi. Jót derültem rajta én is-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  4. Meghiszem azt!
    Itthon is lehet TAJ kártyával menni hasonló dokihoz?

    VálaszTörlés
  5. Sajnos itt nem ismerek ilyen orvost!

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sirály !!

    VálaszTörlés
  7. Nagyszeru az otlet.Koppintottam :))))

    VálaszTörlés
  8. jajjjjjjj, nemsoká én is 6x-es leszek....elgondolkodtató...:D:D.D

    VálaszTörlés