2009. június 15., hétfő

Paradigmák

Egy most olvasott blog hatására!

Attachment: paradigmak.pps

18 megjegyzés:

  1. Mint tudjuk, az antiszemitizmus olyan országokban is létezik, ahol sosem éltek zsidók. (Pl. Japánban) Nem találkoztak sosem velük, csak gyűlölték őket.
    Nekem a majmok csöppet sem ellenszenvesebbek egyes embereknél... :((

    VálaszTörlés
  2. Szathmáry Úr szívesen látogatja a lapomat, amolyan titkos megfigyelőként, mert bármit nézett, olvasott eddig nálam, ITT NÁLAM nem nyívánított véleményt.
    Pedig kiváncsi lennék rá

    VálaszTörlés
  3. Nem emlékszel Hofira:mielött elmondod a véleményed, egyeztesd.
    (Igaz, hogy ezt egy kommunista funkcinak üzente...)
    szathmáry ilyenkor elszalad megkérdezni, hogy mi is a véleménye? :)))

    VálaszTörlés
  4. Lehet Szathmáry úr 3/3-as, vagy 007-es ügynök, és egy "Block"- al eléggé megnehezítenéd a dolgát.

    VálaszTörlés
  5. Nekem inkább a kommunista korszakot idézi. Bocs ha más véleményen vagyok.
    Azért szellemes és egyben tanulságos is. Persze nincs olyan társaság akire ez ne lenne igaz.

    VálaszTörlés
  6. Nem nem hiszem, egy éce* nézeget, de képtelen megszólalni...
    Lufikám!
    Nem nem blokkolok, elveim ellne való...

    *Helyesírás hibám lett! éce természetesen éve!

    VálaszTörlés
  7. Aztán majd ha Recsken kötsz ki??...., - én előre szóltam._)))))))))

    VálaszTörlés
  8. Igy van azt is idézheti, de tudod, akkor még voltak olyanok, akik nem, semmi pénzért nem vertek, s nem mondták, ez itt így szokás!

    VálaszTörlés
  9. Kapok majd Faludy mellett emléktáblát... szerintem nem is olyan rossz társaság.

    VálaszTörlés
  10. Csak ha neked sincs zoknid..:-)))))))))))

    VálaszTörlés
  11. Azon ne múljon...most úgyis meleg van :))))

    VálaszTörlés
  12. Szerintem erre rosszul emlékszel. Akkor olyanok voltak akik önként és versengve ajánlkoztak a verésre.Nem is kevesen. Akkor próbáltam volna azt mondani amit ma mondok, megtudtam volna, hogy mi a szokás.

    VálaszTörlés
  13. Amint olvasok blogokat, azt látom, hogy ma is sokan ajánlkoznak verésre!
    S valamivel többen vannak olyanok, akik nem tudják miért, csak azt tudják "ez így szokás"

    VálaszTörlés
  14. Azon pps-ek közé tartozik, amit érdeklődéssel néztem végig. Kemény mondanivaló.

    VálaszTörlés
  15. Oh, ezért szoktam nagy szemekkel nézni, mikor egyes idősebb emberek körülöttem mondogatják, hogy "azért gondolod így, mert nincs élettapasztalatod"

    Tanulságos szemléltetés :)

    VálaszTörlés