2009. május 24., vasárnap

Szemmérték tesztelő :)))

Az összes komment csak akkor látszik, ha
a) kétszer kattintasz a 'post' címére, vagy
b) a kommeteket "Threaded" 'nézetben' olvasod. (a kommentek felett van, hogy mimódon szeretnéd látni)
Bocsi!


Nagyon érdekes, próbáljátok ki!

http://woodgears.ca/eyeball/

Kaptam a fordítást:

parallelogram - olyan négyszög, amelynek egymással szemben levő oldalai párhuzamosak
midpoint - (a szakasz) középpont(ja), felezőpont(ja)
bisect angle - szögfelező
triangle center - a háromszög középpontja (a beleírható - az oldalakat érintő - kör középpontja)
circle center - a kör középpontja
right angle - derékszög
convergence - (a három egyenes) közös metszéspont(ja)

31 megjegyzés:

  1. Tényleg érdekes, kipróbáltam és 5,65 pontot értem el. Egy tippem volt tökéletes.

    VálaszTörlés
  2. Ha a 3 ismétléssel végigcsinálod a tesztet, akkor egy eloszlási görbén megmutatja, hogy mennyire vagy átlagos, vagy kíváló! :)

    VálaszTörlés
  3. Itt valami furcsaság történik, eltűnnek a beírások. Nemcsak az enyém, másoké is, amik az előbb még ott voltak. Elbüszkélkedtem az 5 pontos eredményemmel, és nincs sehol. Megcsináltam a három fordulót, az összesített eredményem 3,69.

    VálaszTörlés
  4. Nezsu, köszi a tippet. Így már itt van minden.

    VálaszTörlés
  5. Bocsánatot kérek, állandóan elfelejtem, hogy nem mindenki használja (még) a képletiltást a hozzászólásokban.
    Akitől kaptam a megoldást, így tudta megírni.

    VálaszTörlés
  6. 7,91:((( Ha tudnék englisül, talán tudtam volna, hogy mit kell csinálni a háromszögnél, de így....:((((

    VálaszTörlés
  7. Kaptam a fordítást:

    parallelogram - olyan négyszög, amelynek egymással szemben levő oldalai párhuzamosak
    midpoint - (a szakasz) középpont(ja), felezőpont(ja)
    bisect angle - szögfelező
    triangle center - a háromszög középpontja (a beleírható - az oldalakat érintő - kör középpontja)
    circle center - a kör középpontja
    right angle - derékszög
    convergence - (a három egyenes) közös metszéspont(ja)

    VálaszTörlés
  8. 5,12 Megcsináltam háromszor, és mindig ugyanazokat a hibákat követem el.
    Jó játék.

    VálaszTörlés
  9. Szintén kb. 5,... pont 3X is (mint Tündének), viszont már a másodiknál gyanús volt, hogy a derékszögeknél nem stimmelnek az eredményeim.
    Tapasztalat: egy kis képernyő geometria-beállítás nagyot tud javítani az eredményeken!

    VálaszTörlés
  10. 3,15, és a harmadik próbálkozásnál rontottam a legtöbbet. Nagyon tetszik, köszi szépen a linket. :)

    VálaszTörlés
  11. Gratuuuuuuuuuuuu!!!!!!! és óriási taps! :))))

    VálaszTörlés
  12. De végülis lécci mondd meg, hogy itt milyen eredmény a jó?

    Igen, szőke vagyok belül, de nem tom...

    VálaszTörlés
  13. Ha mind a 3 párhuzamoson túl vagy, ad egy eloszlási görbét, ahol bejelöl téged, mennyire hasonlítasz a nagy átlagra.
    Véleményem szerint bármilyen eredmény jó.... dehát az én véleményem nem mérvadó!

    VálaszTörlés
  14. Minél kisebb az adott szám annál jobb az eredmény, mert annál kisebb volt az eltérés a jó megoldáshoz képest!
    Nekem még enm sikerült 4 alá mennem :(

    VálaszTörlés
  15. Putto!
    Alma javaslatát érdemes megfogadni (bár nem tudom, hogyan kell)

    VálaszTörlés
  16. értem...én a 3 átlagát írtam be előbb... és láttam a görbén, hogy elég jó, csak nem értettem, hogyan számolják...

    VálaszTörlés
  17. Azt én sem értem, de gondolom, hogy az általunk kiválasztott és az igazi pont eltérését mérik, majd az összes feladatot átlagolják

    VálaszTörlés
  18. Nem sok tépelődni való van rajta, best - jó, worse -rossz, de Te ezt tudod, csak provokálod, hogy dicsérjünk.

    Nagyon ügyes vagy! XD

    VálaszTörlés
  19. De neeeeeem. Mint írtam, csak azt nem értem, hogy hogyan számolnak, de azóta felviágosult lettem:DDDD

    VálaszTörlés
  20. Jobb későn, mint soha! :)))))
    A gólyameséknek vége már? :DDDDDD

    VálaszTörlés
  21. Rendben!
    Egy évben egyszer legalább nem árt kipucolni a csizmácskát :DDDDD

    VálaszTörlés
  22. Meg alsóneműt váltani. :-))

    VálaszTörlés
  23. Húúú! Mindig is rossz voltam a geometriában, de most már tudom is hogy miért: 5,89

    De ahhoz képest, hogy panelben lakom, ahol a derékszög véletlen, az sikerült legjobban :)

    VálaszTörlés