2008. május 22., csütörtök

Okosságok...

Rating:★★★★★
Category:Other
Az Isten szeretheti a hülyéket, ha ennyit teremtett belőlük.
¤
Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának.
¤
Az idő minden sebet begyógyít, de nem végez plasztikai műtétet.
¤
A pulóver AZ a ruhadarab, amelyet a gyereknek haladéktalanul fel kell venni, ha fázik a mama.
¤
Amikor megszülettem, annyira meglepődtem, hogy másfél évig meg se
szólaltam.
¤
Ha nem akarjuk, hogy a gyerekek hallják, amiről beszélünk, akkor tegyünk
úgy, mintha éppen nekik mondanánk.
¤
Diplomata AZ, aki úgy tud elküldeni a fenébe, hogy szinte várod, hogy
indulhass.
¤
Kétféle sebtapasz van: amelyik nem akar ragadni, és amelyik nem akar
lejönni.
¤
Az egér nem más, mint az elefánt japán változata.
¤
Az évek repülnek, akár a percek, de a hónap vége soha nem akar elérkezni.
¤
Az idő nagy tanítómester, csak AZ a baj, hogy megöli a tanítványait.
¤
Az nem paranoia, ha tényleg el akarnak kapni!
¤
Az öngyilkosság az önkritika legőszintébb formája.
¤
Ha a szavazástól bármi megváltozna, betiltanák.
¤
Idegeskedni annyit tesz, mint mások hülyesége miatt magunkat büntetni.
¤
Mikor a vitában már elbizonytalanodtál a saját igazadban, akkor ne mondj
semmit.... Csak kuss!
¤
Mindenki, aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
¤
Múlt éjszaka azt álmodtam, hogy megettem öt kiló vattacukrot, és amikor
felébredtem, nem volt meg a párnám.
¤
Ne feledjük: a papír mindig a perforációnál a legerősebb.
¤
Nehéz elhinni, hogy valaki igazat mond, ha tudjuk, hogy mi az ő helyében
hazudnánk.
¤
Nem vagyok sznob. Kérdezz meg bárkit. Úgy értem, bárkit, aki számit.
¤
Szúnyogháló: AZ ajtón betévedt rovarok ablakon történő távozását
megakadályozó szerkezet.
¤
Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom és egyáltalán, sportos a
külsőm. Csak AZ nem tetszik, hogy mindezt zsírpárna takarja...

7 megjegyzés:

  1. Csatlakozom az előttem mosolygóhoz.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, ha mosolyt fakaszthattam.

    A kedvencem:

    Az egér nem más, mint az elefánt japán változata.

    Lehet, ezentúl nem is fogok riadozni az egértől? (egészen az asztal tetejére futásig???)

    VálaszTörlés
  3. Párat ismertem, de a többi szenzációs! Rám is fért...

    Viszont ezt meg is tanulom:
    Mikor a vitában már elbizonytalanodtál a saját igazadban, akkor ne mondj
    semmit.... Csak kuss!

    VálaszTörlés
  4. Jó párat nem ismertem, ....jót mosolyogtam! :)))))))))))))

    VálaszTörlés