2008. május 20., kedd

Én nem tudom.... :((((

.... mindenkinek egyenként megköszönni azt a sok kedvességet, amit kaptam, tőletek.
S nem tudok olyan gyönyörű összeállítást sem késziteni, mint olyan sokan közületek.
Ezért engedjétek meg, hogy a magam módján köszönjem meg Nektek, hogy gondoltatok rám, hogy kedves szavakkal, kedves képekkel köszöntöttetek.

Fogyasszátok a tortát, amit hoztam:


















.... ajaj, ne ezt, kicsit elejtettem :)

Akkor ezt a hazudóst (máris remeg kicsit, hisz tudja, hogy nem igaz! Hej, ha mégegyszer 60 lehetnék!)



Van még torta, ám inkább igyunk kicsit!



Vagy inkább bort kértek?






Vagy inkább sört?


Ám én maradnék a toniknál, már az italok felsorolásától is kissé meginogva :)





























41 megjegyzés:

  1. Neked is:)

    Szerintem nem is jól soroltam fel az italokat... mert mintha sörre lehetne bort inni, ám fordítva?

    VálaszTörlés
  2. a piásoknak mindeggy csak ártson,,mi meg ugyis maradunk a tonicnál:)

    VálaszTörlés
  3. Jogos... csak a műveltségemet szerettem volna fitogtatni pia ügyben :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Mi orulunk,hogy kozottunk vagy,Nezsu.:o)Egeszsegedre!

    VálaszTörlés
  5. :) Köszönöm :)))

    A tonik talán nem száll a fejembe :)))))

    VálaszTörlés
  6. szalljon.legalabb jo kedved lesz.

    VálaszTörlés
  7. Nekem alkohol nélkül is jó kedvem van :)))))
    Az alkohol csak csökkenti/csökkentené a jó kedvemet

    VálaszTörlés
  8. Szívesen, ez csak icipici viszonzás :)

    VálaszTörlés
  9. Én maradok a toniknál.
    Iszom az egészségedrer.
    Különben is nem a kor számít.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, ittam az egészségedre, de itt rá lehet gyujtani ? Nezsu gyere szívjunk el el cigit is, mer az együtt jár !
    Mégegyszer minden jót !

    VálaszTörlés
  11. Meddig várjak Nezsu,? szívjunk már el bánatos cigit is, már a sok toniktól béka nől a hasunkba !

    VálaszTörlés
  12. Lehet, hogy rég múltál 60, de a szíved 20, az bölcsességed 100!

    VálaszTörlés
  13. Tonic egy kis citrommal és behűtve nem rossz csemege...Egészségedre! Kedélyed és bölcsességed csodálatos, a test porhüvely, ami belül van, az a lényeges....

    VálaszTörlés
  14. Pincér! Még egy litert!!!!!!!!!!!!!! Hukkkkkk!!!!!-:)))
    Szeretettel: Valentinus

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm a szíves vendéglátást:-))

    VálaszTörlés
  16. Olálá... a földre is lehet hamuzni, hamár hamutartót nem hoztam.

    Bocsánat, de a délutáni kávámat helyettesítő álmomat álmodtam.

    VálaszTörlés
  17. Ilyen buliban még úccse voltam :))
    Tök jó:DD
    üdv.

    VálaszTörlés
  18. A torta az nagyon fini volt, ....hogy leesett?...nem gond :)))))))))

    VálaszTörlés
  19. Nanáááááá... az utolsó morzsáig megesszük :)))))

    VálaszTörlés
  20. Szia,
    gondos vendéglátó vagy, én is a tortát választom.

    VálaszTörlés
  21. :)
    Egészségedre:)

    S utánna talán egy kis tonik :)))))

    VálaszTörlés
  22. Ha 7up nincs, akkor az is jó.

    VálaszTörlés
  23. Dehogy nincs!
    Csak lefutok érte a pincébe.... ha ott maradnék....

    VálaszTörlés
  24. De nem a népmesebeli okból, ugye?

    VálaszTörlés
  25. háááááát... most nem is tudom :))))

    VálaszTörlés
  26. Többféle adaptáció is elképzelhető. :-)

    VálaszTörlés
  27. Rögtön az első:
    nincs semmiféle kő a pincénkben... :)

    VálaszTörlés
  28. Lehetne is akár, hiszen Te optimista vagy.

    VálaszTörlés
  29. Természetesen... vallom a jó Pangloss mesterrel, hogy ez a lehető világok legjobbika.

    Fejből idéztem, lehet, hogy nem pontos.

    VálaszTörlés
  30. Kedves NEZSU! Sok boldog szülinapot kívánok! A torta finom volt, most beiszom magam a sarokba!... :-)

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm! Egészségedre...
    Majd fellocsollak egy kis szódával :)

    VálaszTörlés
  32. Én mindég lemaradok , mint a borravaló :-))))
    Kérem azt a kis gyűszűféleséget s utolag a maradékból én is kérek valamit :-)

    VálaszTörlés