2008. május 4., vasárnap

Egri csillagok -- kicsit másképp :)))))




17 megjegyzés:

  1. A fokozáson nem vitatkozom :))))

    VálaszTörlés
  2. NEm tudom, hogy mit akar jelenteni az ":o)"
    Az én listámban az a megfejtése: ":o) mosoly nagy orral (vagy bohóc)"

    Bár szerintem csak kerekre csücsörítetted a szádat .

    VálaszTörlés
  3. Ez nyert: "mosoly nagy orral"

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, ez mindig jó szórakozás.

    VálaszTörlés
  5. Én is hallottam, hogy Bongócnak jól esett (feljebb két emelettel). Tényleg jókat röhögtem én is (csak közben folyton azt vizsgáltam az orrom nem nő e) Kösz. Zatos de Bergerac

    VálaszTörlés
  6. Van Winnetou-ról is egy ilyen vetítése, nagyon pihent ötlet. :-))))

    VálaszTörlés
  7. Majd megkeresem, de most el vagyok foglalva a gólyákkal :)

    VálaszTörlés