2010. január 31., vasárnap

Hogyan horgasznak a foldonkivuliek..wmv




:)

17 megjegyzés:

  1. Milyen jól beszélik az angolt a földönkívüliek:))

    VálaszTörlés
  2. és a tonic?,,avval a ""csalival"" nem is horgásznak??-:)

    VálaszTörlés
  3. ugyvan! améreten aluliak pedig mennek az ürbe!-:))

    VálaszTörlés
  4. Jól beszélték az angolt a goauldok a csillagkapuban is + a többi idegen. És ott nem is volt fordítóhalacska. :)

    VálaszTörlés
  5. Megcsináljuk tonikos változatban.

    VálaszTörlés
  6. Nincs itt semmi baj, már én is jártam igy, mert ugye a sörrel engem is meg tudnak fogni az ET- ik. Aztán, mikor elvittek 3db Pamela Andersont szabaditottak rám, és kényszeritettek, hogy szeretkezzek velük.:-))))))))) Megtettem, de csak muszájból:-))))))))))))))) Azóta, hogy elmeséltem a nejemnek, csak ritkán szól hozzám, pedig engem kényszeritettek:-((((((((((

    VálaszTörlés
  7. :))))
    Látod, ezért szeretem én a tonikot! Mit kezdenék 3 Pamela Andersonnal???????? Bár.... négyen lennénk egy jó kártyapartihoz! Asse rossz :)))))

    VálaszTörlés