2010. február 6., szombat

Pontos idő :)))))

http://billychasen.com/clock/

11 megjegyzés:

  1. Jópofa, de nem a pontos időt, hanem a Te géped órájának értéket mutatja.
    Ez a pontos idő: http://www.pontosido.hu/ts/time1s.cgi

    VálaszTörlés
  2. tettem utána egy halom mosolyt :)
    bár miért mérné az én gépem, ha Te nyitod meg?

    VálaszTörlés
  3. Úgy értettem, hogy nem a hivatalos 'grinicsi időt' mutatja, hanem azt amit a géped kiad :), (mindenki a saját gépének idejét kapja vissza)
    Értettem és a :))))-t, csak kötözködök 1 picit :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó..de nálam nem a gépemen lévő időt mutatta..pedig még látok.. :) :) azt hiszem..legalábbis :) :)
    az én gépem késik :)

    VálaszTörlés
  5. Válámi ván! S ez a lényeg, nem? :))))

    VálaszTörlés
  6. Nálam klasszul müxik, és, hogy nem fáradnak el!?:-)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  7. de jó ! : )))
    itt is volt ma diótörés, csak nem ebben a formában... : ))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jópofa,mennyi mindenre rátaláltok.

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen.Jóadag igazság volt műsorában,.Rajkin mint Hoffi is,gyakran beletrafált....

    VálaszTörlés