2010. január 21., csütörtök

BKV sofőr (Petőfi nyomán...)





Elődeim szép kék busza
Rossz, mint romlott túrós csusza,
Aggódásra nincs nagy ok,
BKV sofőr vagyok.

Lusta vagyok, ez a trendi,
Nem maradi menetrendi,
Indulok, ha akarok,
BKV sofőr vagyok.

Pesti sofőr ritkán vezet,
Megvédi a szakszervezet.
Mindegy, a nép mit gagyog,
BKV sofőr vagyok.

Önző sztrájktól szép az élet,
Kárba vész sok havi bérlet,
Utast cserben így hagyok,
BKV sofőr vagyok.

Mit törődöm én a néppel,
Őket árulom most épp el,
Szmogos a Nap, nem ragyog,
BKV sofőr vagyok.

Hol a metróm, villamosom?
Át kell kelnem fél városon,
Csak nem járhatok gyalog?!
BKV sofőr vagyok.

Sztrájkjoggal a buszgarázsban,
Létemet, ha elkártyáztam,
Sírba tesznek italok,
BKV sofőr vagyok.



-----------------------

Nem tehetek róla, tetszett! 

10 megjegyzés: