2010. január 13., szerda

H1N1 ;-)

  Gyorsabb a labor vizsgálatnál ...

(Bocs!) 

12 megjegyzés:

  1. Ezt nem vártam tőled.:)) "bjektív"

    VálaszTörlés
  2. Mé nem????
    Ha kaptam, továbbadom :))))

    VálaszTörlés
  3. Köszi, el is tettem magamnak:)))) Már gondoltam, hogy valami érdekes jön ki belőle:)))))))

    És nincs miért bocsánatot kérjél:)

    VálaszTörlés
  4. Az a fránya mellékhatás. Megyek a szemészetre.

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó, hogy miután ezt feltettem, s még vihorásztam is kicsit, hallottam, hogy az egyik ismerősöm unokája elvesztette a magzatát, aki megfertőződött a vírussal :(

    VálaszTörlés
  6. Bár ez egy vicces blog, ám van amivel soha nem viccelnék. Komoly amit mondtam.

    VálaszTörlés
  7. A hétszentségit!
    De nincs ám H1N1!!! Mondják az okosok.

    VálaszTörlés
  8. Franc se gondolta vóna, hogy ilyen komoly a bajom :)

    VálaszTörlés