2009. május 22., péntek

Sertésinfluenza Micimackó módra! :)))))))




27 megjegyzés:

  1. Jaj Istenem..-)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Szegény jámbor Micimackó szájába ilyen durva szót adni. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ugye-ugye a melankólia.....!:DDD Most már agresszióval párosul.... Akkor ez most mi is? :D

    VálaszTörlés
  4. Egy ma általános életérzés, gondolom. :D

    VálaszTörlés
  5. Mindíg is tudtam, hogy a világ legszerencsétlenebb teremtményei a gondolatolvasók. De jó, hogy nem vagyok az.

    VálaszTörlés
  6. A. A. Milne TÉLLEG nem a gyerekeknek írta ezt a halhatatlant... valahun mindig aktuális. ;-)

    VálaszTörlés
  7. Szegény Malacka, most már nem csak kisebbségi komplexussal küzd, hanem hipochondriával és üldözési mániával is...

    VálaszTörlés
  8. De most visszatértem, hogy megvédjem Malackát :)

    VálaszTörlés
  9. Rendben!
    Kard-ki kard, mert Micimackó a barátom! Bár nem én vagyok Róbert Gida. :)

    VálaszTörlés
  10. Drámapedagógián volt egy feladat, amiben azt kellett kiválasztani, hogy melyik karakterhez tartjuk magunkat hasonlónak, és hogy milyen szeretnénk lenni. Akkor úgy gondoltam, hogy Malacka vagyok (és Füles akartam lenni)

    VálaszTörlés
  11. Gondoltam, csak kicsit elcsavarodott az agyam(helye) :D

    VálaszTörlés
  12. Külsőre inkább Róbert Gidára hasonlítok :P

    VálaszTörlés
  13. Nagyon kedves fiúnak rajzolta meg Milne :)

    VálaszTörlés
  14. Éjjel ráadásul duplán öregszik az ember :)

    VálaszTörlés
  15. Atyaég! Iktassuk ki az éjszakát :D

    VálaszTörlés
  16. VÉGRE ÜDV. VÉGRE ITT
    VÉGRE SZABADNAP,VÉGRE MULTI....
    NESZE NEKED EZ A KÉP,
    NESZE NEKED MINDEN AMI SZÉP....
    MARADTAM A RÉGI...ÜDV.ÁRPI A SZAKÁCS MUKI

    VálaszTörlés
  17. Sziaaaaaa:)
    Örülők:)
    A versnek is :)

    VálaszTörlés