2009. május 20., szerda

Ha van öleb, van ölmalac is??????




22 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos! És milyen finom kolbász lesz belőle.:(

    VálaszTörlés
  2. Hááát csak olyan minikolbász, nem?

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon aranyos, azért én inkább maradok a kutyusomnál. Szegényke, hogy csúszkált a parkettán..

    VálaszTörlés
  4. De remekül úszott!
    Azt gondoltam, hogy a szobacicus mintájára lehetne a neve szobacoca! :)))

    VálaszTörlés
  5. Remek, találó elnevezés! Ezennel a szobacoca névadó anyukája lettél. :))))))

    VálaszTörlés
  6. Vera, te kolbászt akarsz a kutyusodból készíteni? Nahát!:)

    VálaszTörlés
  7. Ragaszkodó, szeretetteljes :-) Köszi Nezsu! :-) nagyon aranyos képek!
    A hűségük határtalan, nem úgy, mint némely embernek. Mégis leölik őket...

    VálaszTörlés
  8. akkor hüségessek ha te neveled fel öket,de ez áll minden állatkölyökre,,de tényleg jo a felvétel a malackárol-:)

    VálaszTörlés
  9. Tapibogár, teljesen igazad van! Minden állatkölyök így ragaszkodik, akit az ember nevel és ennyire magához szoktatja. De azért megnézném hány ilyen állatbarát áll ellen a rántott csirkének... Persze vannak...

    Valaki hozzáértő meg tudná mondani, hogy a malacot is lehet szobatisztaságra szoktatni,? Nem mintha szeretnék!!!!!

    VálaszTörlés
  10. ...hat, szoval, en ettem eppen Pesten a huvosvolgyi kinai vendegloben
    fustolt kutyacsulkot.Ill. megkosztoltam.Nem is volt rosz, csak nekem nem talalt a fistolt hus a mezes martassal.Inkabb ott hagytam.
    De ez aranyos.
    Koszi Szobacoca.

    VálaszTörlés
  11. malacot ugyan nem képeztem ki ,,de mivel ugyanolyan inteligens mint a kutya ,talán,söt biztossan lehet ugyan azt alkalmazni mint a kutyakölyöknél

    VálaszTörlés
  12. Nagyon érdekes cikket találtam a malacokról, azok intelligenciájáról, hűségéről. Olvassátok el, érdemes:
    http://www.origo.hu/tudomany/20090202-a-hazisertes-intelligensebb-mint-a-kutya.html

    VálaszTörlés
  13. A szarvasgomba kereső malacokról már hallottam......

    VálaszTörlés
  14. ...mar kutyakkal meresik a szarvasgombat.A gombakereso malacok sok kart tettek ebben a finom csemegeben, s nagy reszet ok faltak fel.

    VálaszTörlés
  15. Lehet, mivel sem szarvasom, sem gombám, szarvasgombám meg főként nincs, az okosságot a netről szedtem.....
    Lám-lám, így lehet megbízni az internetes ismeretekben! :)))

    Köszi

    VálaszTörlés
  16. Te tudod, h. en nagyon szeretek enni, ezert olvasgatok, s erdekel is a gasztronomia.Onnan vagyok ilyen "okos".
    De azert szivesen megkostolnam a szarvasgombat.Tudom, h. nagyon draga,nagyon finom s azt is tudom, h. Pesten a csillagok feletti csillagos ettermekben felszolgalnak, ha megrendeled....
    Allitolag nagyon hasonlit a szarvasgombara rokagomba.Ez viszont mar van a mi erdeinkben is.Ezt is borsos aron aruljak, de elerheto----annak, akit erdekel---s en nagyon szeretem----.

    VálaszTörlés
  17. Csak akkor lesz belőle kolbász, ha nincs saját neve. Mert ha már van, akkor az ember hajlamos személyként beszélni róla.

    VálaszTörlés