2009. március 10., kedd

Frász! :))))))




12 megjegyzés:

  1. a macsekok ugrasa a levegoben tipikus ~ gondoltam, hogy lesz benne olyan :-)))

    VálaszTörlés
  2. :DDDDDDDD a mosogatóbola láb , csúcs

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok felos, de ez FRASZ !!! :)))

    VálaszTörlés
  4. :DDDDD Egyik másikat, de kiklopfoltam volna, ha ez velem történik!:DDDDD

    VálaszTörlés
  5. NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ....
    ...köszike,már rég nevettem ilyen jót :)

    VálaszTörlés
  6. Beleképzeltem magam a szituációkba. Lehet, hogy végzett volna velem a 3. infarktus. Nagyon viccesek - nézni -, de veszélyes viccek ezek.
    Én emlékszem még arra az esetre, amikor egy ipari tanulónak, az osztálytársai a fenekébe dugták a sűrített levegős slagot. Jót nevettek, a srác pedig meghalt.

    VálaszTörlés
  7. Ez, illetve ilyen nekem is mindig eszembe jut. Nekem valóságos mellkasi fájdalmaim vannak, ha megijedek és sírási roham tör rám.
    Szóval, csak így vicces.

    VálaszTörlés
  8. Azt hiszem, sokan nem szeretünk megijedni!

    VálaszTörlés
  9. Hát igen, de ezek az általános hátraborulások, tényleg viccesek, így nézni.....:D

    VálaszTörlés
  10. Jót lehet szórakozni - én is elszórakozom - egy másik ember froclizásán, stb. De szerintem az igazi humor az emberi butaság kifigurázása. Ezt tudták a régi nagy nevettetők, akár nevezhetném most a magyarokat (Karinthy, Heltai, Molnár, Szőkeszakál) vagy külföldiek (Chaplin, stb). De most is akadnak jó ötletek, akár a kandikamerás jelenetek között is.

    VálaszTörlés