2009. március 14., szombat

A forint.....

Attachment: A_forint.pps

11 megjegyzés:

  1. Te jó ég ! Ilyen öreg vagyok?! Én ezeket mind használtam. Kösz. Üdv

    VálaszTörlés
  2. Háát:-(
    A kedvenc papírpénzem a 20.- Ft-os volt a hátkép miatt :-))))))
    Még most is van egy pár 10.- 20.- 100 Ft-os papírpénzem emlékként:-)

    VálaszTörlés
  3. A lyukas kétfillérest a svájci sapka tetjén lévő @-ra fűzték az építkezésen dolgozók :-))

    VálaszTörlés
  4. Jééé nekem is van pár papír tizesem, huszasom... milyen sokat fog érni az valamikor :))))

    Az ezüst ötforintosokat gyűjtöttem gyerekkkoromban. Aztán a pénztelenség elvitte mindet! :(

    VálaszTörlés
  5. Lyukas 2 filléresem nekem is van. Pedig nem vagyok öreg. :)

    VálaszTörlés
  6. Emlékeztek, mennyire megrémültünk,amikor megjelentek az első papír ötszázasok ?

    VálaszTörlés
  7. Azt hiszem, várható, ha így haladunk! :(

    VálaszTörlés