2009. március 3., kedd

Egy pillanatra visszatért az ifjúságom :))))

24 megjegyzés:

  1. "Egy pillanatra visszatért az ifjúságom :))))" ... és meg is maradt !

    VálaszTörlés
  2. Hááát, hááát nem is tudom, jól elmúlt az ifjúság :-(
    Nagyon nagy kedvencem.
    Köszönöm !

    VálaszTörlés
  3. Nekem olyan 50 éves korában tetszett igazán, akkor már férfias volt, és nem nyálas:-)) Hiába no! Most is az érett férfiakat csípem:-)))))

    VálaszTörlés
  4. Igazad van!
    Nincs is szebb egy tar koponyánál, ahol látszik az ész lüktetése :))))

    VálaszTörlés
  5. nem is tar, csak ősz :)))
    ...hááát rajta is nyomot hagyott az idő...

    VálaszTörlés
  6. Köszi Kedves Nezsu! :-) Sokak kedvence, ő sem kivétel az idő vasfoga rajta is nyomot hagyott..
    Sármos, magas, jóképű, egyéni varázsa van és gyönyörű a szeme :-) a nők kedvence - nem csodálom. :-) Nagyszerű színész!
    Örömteli, szép napot kívánok! :-)
    Üdv: Ancsi

    VálaszTörlés
  7. Az igazsághoz hozzátartozik, és be kell vallanom, akkoriban Jean Marais volt a kedvenc filmszínészem. :)))

    VálaszTörlés
  8. Csak hát ő veszett fejsze nyele volt a női nem számára, biztosan sok nő bánkódott és epekedett körülötte hiába. :)

    VálaszTörlés
  9. Az kit érdekelt akkoriban?
    A kedvenc filmszínész csak érdek nélkül tetszett.... :)))

    VálaszTörlés
  10. "Körülötte" - csak azért írtam, mert hogy annyira kegyetlenül jóképű férfi volt!

    Nekem sokáig Harrison Ford volt a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  11. Igen, tudom, hogy a "körülötte" a lényeg, ám mi soha nem jutottunk a "körülötte" státuszba :)))

    VálaszTörlés
  12. Most már mindegy, ez van, jobban kellett volna helyezkedni. XD

    VálaszTörlés
  13. Lányok! Hát Gérard Philipe -vel mi lesz? Volt akkoriban más kedvenc is, nem? Na és Jean Gabin etc... :)

    VálaszTörlés
  14. Endre!
    Dehát csak egy pps-t kaptam :)))))

    VálaszTörlés
  15. Most látom, hogy én szinte gyerek vagyok:))))) Kisiskolás koromból egyedül a Koós Jancsi rémlik:DDDDD

    VálaszTörlés
  16. Szoval ide, meg tettel oda, de en is Jean Gabin melett szavazok !!!
    Most pedig Gere Ricsi johet...., de komolyra forditva a kedvencem (nem jut eszembe a neve), aki az "Esoember"-ben alakitotta az autista testvert....( O" jatszodta a Cremmer contra Cremmer foszerepet is)

    VálaszTörlés
  17. Dustin Hoffman és Tom Cruise voltak az Esőember szereplői...
    s Dustin Hoffman volt az autista testvér :)))
    Remek film volt valóban!

    VálaszTörlés
  18. na az igen! A Dustin Hoffmant imádom!! Szeretném egyzser megszerezni a Kis nagy ember című filmjét! Nem tudtok valami módszert?

    VálaszTörlés
  19. Na ugye !!!!
    Csak teritekre kerulnek a nala jobb pasik is.
    Nekem speciel nem is tetsztt soha az " apacapopsi" arcu pasas.
    De az Esoember-bol mindketto johet...
    Igen , Dustin Hoffman , rola beszeltem. Kosz.

    VálaszTörlés
  20. Bubám!
    Én még nem láttam apácapopsit. s ezért nem is tudom megitélni, valakinek az arca hasonlít-e rá. :)))

    De mondtam, az örök kedvenc Jean Marais, szinte olyan, mint az első szerelem :D (Persze, az nem baj, ha nem emlékeztek rá, fiatal kis pipikék :))))) )

    VálaszTörlés
  21. De en "tyuk" vagyok, nem pipicike.Es jol emlekszem Jean Marais-ra.
    Te, nezsu, ne mind rohogtess,hat kepzeld el milyen egy apacasegg.
    bruhaha-hihihihahaha...

    VálaszTörlés