2008. október 5., vasárnap

Mi a globalizáció?

Úgy-e tudjátok?
Az összes komment csak akkor látszik, ha
a) kétszer kattintasz a 'post' címére, vagy
b) a kommeteket "Threaded" 'nézetben' olvasod. (a kommentek felett van, hogy mimódon szeretnéd látni)
Bocsi!

Úgy-e tudjátok?
Hogy ez csak egy vicc képekkel tarkítva??????????
-------------------------------------

Kaptam egy kedves Barátomtól. Lehet, a képek nem pontosan követik a mesét, ám vegyétek figyelembe, a képeket én válogattam :)

Fontosnak tarom megemlíteni, hogy a magyar ruhát innen loptam:

http://www.ocseny.hu/elemek/html_elemek/rendezvenyek/sarkozilagzi.htm

érdemes megnézni azt a csodagyönyörű oldalt.
Akkor kezdjük:

----------------------------------------------------------------

Kérdés: Mi a globalizáció?
Válasz: Diana hercegnő halála.
Kérdés: Mire alapozza a feltevését?
Válasz:
Egy

angol hercegnő










egyiptomi barátjával karambolozott egy









francia alagútban, egy










német autóban utazva, melyben









holland motor ketyegett, amit egy













belga sofőr vezetett, aki








skót viszkit piált, és akit egy













japán motoron egy









olasz paparazzi követett, majd













amerikai doktor akarta megmenteni










brazil gyógyszerekkel. És mindezt elküldték Neked, egy






magyarnak, aki











kínai ruhákba öltözve egy













taiwani monitort bámulsz...










------------------

Remélem világos voltam!

27 megjegyzés:

  1. Nagyon világos, teljesen, totál.....:-))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Csak nem taivani a monitorotok nektek is?????

    S közben svájci csokit majszolok....:))))

    Hogy ez hogyan maradhatott ki, nem is értem :)))))
    Lufi cseh (vagy az nem cseh?) sörével egyetemben :DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Igaz, hogy az én monitorom "MADE IN INDONESIA", de ezt az aprócska különbséget - amit leképeztem a saját monitoromra - kivéve minden teljesen egyértelműnek látszik, feltéve és természetesen megengedve, hogy a közölt állítások ellenőrzött, megbízható hírforrásból származnak. ......Merthogy most már egy kicsit óvatosabban fogalmazok.... :-))))

    VálaszTörlés
  4. :)))))

    "Merthogy mostmár egy kicsit óvatosabban fogalmazok.... :-))))"

    Ugyan miért ?????

    VálaszTörlés
  5. Mert ezt az aprócska különbséget a monitorommal kapcsolatban nem kezeltem teljesen a helyén. Persze ez nem olyan nagy hiba gondolom. :-)

    VálaszTörlés
  6. egyáltalán nem.... :))))
    gondolom vietnami papucs van a lábadon :))))

    VálaszTörlés
  7. Sajnos nem talált, mert egyáltalán semmilyen papucs nincs a lábamon, de a lábam alatt, ha nem tévedek, egy ősi kínai gyógymódra kifejlesztett eszköz, egy kis fából készült talpmaszírozó henger lapul. :-))

    VálaszTörlés
  8. :DDDDDDDDD

    még nem tökéletes a távolbalátó képességem :)))))

    VálaszTörlés
  9. Nálam a vietnami ruha bejött és Prágában olvasom:)))))))

    Kicsit abszurd, de nagyon jó!:D

    VálaszTörlés
  10. Szegény Diana hercegnő!
    Bocsánatot kérek tőle, nem a halálát akarta a kis vicc kifigurázni!

    VálaszTörlés
  11. Lááátod!!!! :)))
    Lehet fokozni :)))))

    VálaszTörlés
  12. Azt a tipusu német autót Magyarországon szerelik össze, minden bizonnyal japán autó CD-vel, aminek az elektronikai paneljén levő alkatrészeken Ázsia összes országa fellelhető. Persze valószínűleg Dianájét még nem itt szerelték, vagy a luxus kivitel volt, amit nem tudom hol raknak össze.

    VálaszTörlés
  13. Nekem maradt egy kérdésem:
    örüljünk vagy bánkódjunk annak, hogy ez ma már így van és így működik a világ körülöttünk?
    (Tudom, hogy bánnom kellene, csak azt nem, hogy miért?)

    VálaszTörlés
  14. Alma!
    Nem hiszem hogy bánnod kéne!
    Nem azért hoztam....
    Ez inkább egy tréfás sornak tűnt a szememben!

    VálaszTörlés
  15. Téged persze, hogy megértelek!
    De nézz csak körül az igaz magyarok oldalain, ott a globalizáció a legszörnyűbb szitkok közé tartozik, majdnem annyira, mint a liberális.

    VálaszTörlés
  16. Nézzen, akinek 3 szemű volt a mamája....:))))

    Amikor a kérdésedre nem kaptál tisztességes választ.... hmmmm

    VálaszTörlés
  17. Remek Nezsu.REMEK.
    Alma sok mindenkivel kotozkodik, lehet, h. csak viccnek szanja, csak nem mindig jon be.
    Ez itt , amit feltettel szuper.
    Kosz.
    En sem allok be a 3 szemuek koze.Hehehe.

    VálaszTörlés
  18. Hát a sok "púdert" is végigolvastam (csak tudnám miért ,!), de a magyar ruhák forrásoldalát bemutató linket tényleg nagyon köszönöm. Ott aztán van csoda elég. Üdv

    VálaszTörlés
  19. Nem Bubám, Alma nem kötözködik.....
    És gondoltam, hogy Te sem igazán kedveled azokat az igaz magyarokat, akikre gondolt. :)

    VálaszTörlés
  20. No és ausztrál származású angol hercegnő... :)

    VálaszTörlés
  21. Ezt en is mondottam mar.Klassz lany ez a Nezsu.

    VálaszTörlés
  22. Hehe... olyan jót játszottam vele.... s amikor rátaláltam a sárközi csodálatos népviseletre, nem álltam meg, hogy megmutassam az elérhetőségét :)

    VálaszTörlés