2007. november 24., szombat

József Attila - Kései sirató




12 megjegyzés:

  1. Nem szeretem túlzottan,de vannak szép versei..

    VálaszTörlés
  2. Megríkatott, gondoltam, szabad másnak is könnyezni :)

    VálaszTörlés
  3. Ez sem az optimista emberről szól! Nagyon szomorú! De attól még szép, és az előadó is jól átérzi!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Elvittem,ezt a versét szeretem!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép tolmácsolása ennek a szomorú, de szép versnek...így talán még jobban ézékelhető, hogy mennyire szomorú!

    VálaszTörlés
  6. Az egyik kedvenc versem, köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem ezt a verset! Annyira hatásos...és szomorú...
    Jól hallottam, hogy nem Latinovits Zoltán - akinek az előadásában gyakran hallhattuk - szavalta a művet?

    VálaszTörlés
  8. Jól hallottad... Carrot Ati szavalta

    VálaszTörlés
  9. Ruttkay Éva előadásában hallottam, már nagyon régen. Ez is szép volt.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés