2007. november 17., szombat

Aki tud segítsen!

http://samantha49.multiply.com/journal/item/131

6 megjegyzés:

  1. Én most szóhoz sem tudok jutni...
    Itt Szhelyen egy kisgyereknek, őssejt beültetésre műanyag kupakokat gyűjtenek, mi is sokat vittünk már, de országosan is. ( Metró, és a Spaar) Abból fedezik a műtéteket

    VálaszTörlés
  2. Mi is gyüjtjük már kb 1,5 éve

    VálaszTörlés
  3. Sajnos sok ilyen rászoruló gyerek van.
    És az a szomorú, hogy ilyenekre nincs pénz.

    VálaszTörlés
  4. Eljutottunk az ókorba:( ahelyett, hogy gyógyítanánk, nemsokára kineveznek egy sziklát Taigetosznak :(

    VálaszTörlés
  5. Meg nem tudtam megnezni sajnos de potolni fogom.
    Üdv.
    mamili

    VálaszTörlés
  6. Megnéztem és bár sokkal nem tudok hozzá járulni ,de segítek amiben lehet!Nekem is van három gyermekem és hálát adok az égnek ők egészségesek.

    VálaszTörlés