2011. június 22., szerda

Kérés fészbukos ismerőseimhez

Sziasztok. Tudom, nem szép dolog itt marketingelni, de elsejétől megszűnik a munkám, s a kolleganőm kitalálta, hátha tud rajtam segíteni, s szeretné bemutatni a kiadó tulajdonosának, milyen sokan "olvassák" a lapok "reklámoldalait", hátha ezért ki tud csikarni nekem valamelyes pénzmagot. (ha érdekesnek találjátok, akkor olvasgatni is szabad).
Szóval látogassátok az uHu rejtvénylapok csoportot, s talán ez lesz a munkám :)
Itt van: http://www.facebook.com/home.php?sk=group_123669737719101&ap=1

És legyetek ismerőseim is: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002533492980 (Uhu Rejtvenylapok)

Sziasztok!
Végre megszületett az oldal, kérem szépen lájkolni (egyszerűbb, mint barátnak jelentkezni, vagy belépni a csoportba)
http://www.facebook.com/pages/uHu-Rejtv%C3%A9nylapok/213758378659789?sk=wall&filter=1 
(Uhu Rejtvenylapok)

18 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok ismerősöd a fészkesen sem.De mindent megtettem.Mert tudom nem jó ha valaki elveszti a munkáját! További sok sikert!
    Üdv:Márti

    VálaszTörlés
  2. Csak én most nem tom mit tehetnék az ügy érdekében...:(?

    VálaszTörlés
  3. Szia Csuly! Első linken csatlakozol a csoporthoz.Második linken felvesz az uhu az ismerősei közé.Talán ha nagy lesz az érdeklődés,a lap iránt akkor Nezsu itt fog dolgozni.....Ha jól értettem......ha nem akkor sem veszítettem semmit a csatlakozással.
    A munkához kívántam sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Már megtettem:)) Nagyon szivesen segitek, ha tudok:) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. Nem nagyon szeretem azokat a közösségi oldalakat ahol jóformán csak böködik egymást.Semmi személyes beszélgetés.Na meg lájkoljál......Már ez az idegen szó sem jön be nekem....Minek lájkoljak ha nekem nem is tetszik a dolog amit kínálgatnak.Ha meg tetszik, akkor úgyis visszalátogatok.Vagy csak én nem láttam meg a lehetőségeket?
    Hogy miért is vagyok mégis ott? Mert a gyerekeimet ott is elérhetem ha sehol máshol nem.Csakis egy lehetőség amit megragadtam.
    És ezért nekem csak fészkes...:))

    VálaszTörlés
  6. Nekem sok személyes ismerősöm van a fészkesen is... részben a multiról, mert egymást hívjuk, s megyünk a másik után, részben onnan új ismerősök, mert az élet nemcsak böködésből áll :)
    (egyébként is azt hallottam, hogy az a bökés illetlen felhívás :DDD )

    VálaszTörlés
  7. Szia! Azt lehet mondani nekem is csak a személyes ismerőseim vannak ott, akiket valóban ismerek.
    De az oldal akkor sem nyerte el a tetszésemet.:)

    Illetlen felhívás!:)))) A gyerekeimnek elnézem,de csakis azoknak!:)))

    VálaszTörlés
  8. Kérdezni szeretnék valamit tőled ha megengeded!

    VálaszTörlés
  9. Zsuzsikám csak azt szeretném tudni hogy hol és hogyan állítottad be hogy a kommentek csak addig legyenek láthatók, ameddig nem válaszolunk rá!Zatosnál is így van de azt mondta nem tudja hogy miért van így.én meg szeretném ha nálam így lenne.:)
    Előre is köszönöm a válaszodat.

    VálaszTörlés
  10. Mindig láthatók :) De kaptam egy kiegészítést egy "hűtlen" netbarátomtól valaha, amely letiltja a kommentekbe belinkelendő csillivilli képeket, s a kiegészítés valamiért úgy működik, hogy az inboxból indulásnál nem látszanak a kommentek. A képek kivételével elég a címre kattintva újból megnyitni az olvasnivalót, képernél a 'blogom' főmenűjébe kell visszalépni, s ott megnyitni a képes albumot. Akitől kaptam, ő sem tudta, miért így működik.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a válaszodat! Azt hiszem akkor ez így marad ahogyan van!:))
    További szép estét neked!:)

    VálaszTörlés
  12. Jól döntöttél! Nálam is volt egy ideig, de nem szerettem és itt Nezsunál sem szeretem. Fárasztó.

    VálaszTörlés
  13. Nezsukám. Kérésed parancs, bejelöltem ismerősként az UHU-t Egyébként a közértekben nem lehet kapni sajnos. Miért nem? Én hetente 1000-1200 Ft-ért vásárolok, de mást, amit lehet kapni a közelemben levő közértbe. Csak egy ölet, hogy többet kéne eladni. Puszi

    VálaszTörlés
  14. Gizuskám, ha ott megírnád, nagyon hálás lennék :)

    VálaszTörlés
  15. Én szüneteltetem a facabook oldalam, néhány apróság miatt, de hétvégén talán ráérek, és akkor meglátogatom az "UHU"- t. Szeretem a rejtvényeket, főleg a j nehezeket.."Lájkolni" fogom a kérésed. ( nem magyar szó, de ki tudná lefordítani??- talán nem is érdekes..)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Végre megszületett az oldal, kérem szépen lájkolni (egyszerűbb, mint barátnak jelentkezni, vagy belépni a csoportba)
    http://www.facebook.com/pages/uHu-Rejtv%C3%A9nylapok/213758378659789?sk=wall&filter=1

    VálaszTörlés