2007. október 20., szombat

Mi az előnye, ha elmúltál 50 éves?

Most kaptam :DDDDD
-----------------------------------------------

1. Az emberrablókat nem igazán érdekled.
2. Túszhelyzetben valószínűleg téged engednek el elsőként.
3. Senki sem várja el tőled, hogy bárhová is szaladj.
4. Amikor este 9-kor felhívnak, megkérdezik 'Nem ébresztettelek fel?'
5. Az emberek már nem gondolják azt, hogy hipochonder vagy.
6. Már nincs semmi, amit a nehezebb úton kellene megtanulnod.
7. A most vásárolt dolgaid már nem használódnak el.
8. Délután 4-kor is vacsorázhatsz.
9. Szex nélkül élhetsz, de a szemüveged nélkül nem.
10. Heves vitákba bonyolódsz a nyugdíjrendszerről.
11. Már nem kihívásként gondolsz a sebességkorlátozásra.
12. Már nem próbálod meg behúzni a hasad, bárki is jön be a szobába.
13. Együtt énekelsz a liftben a hangszóróval.
14. A szemed már nem lesz sokkal rosszabb.
15. Az egészségbiztosítónak befizetett összeg végre kezd kifizetődni.
16. Ízületeid pontosabb meteorológusok, mint a nemzeti időjárási szolgálat.
17. Titkaid biztonságban vannak a barátaidnál, mert ők sem emlékeznek rájuk.
18. Agysejtjeid száma végre kezelhető méretűvé csökkent.
19. Nem emlékszel, ki küldte neked ezt a listát.
20. És feltűnik, hogy kényelmed érdekében ennek a szövegnek nagy a betűmérete.

Továbbítsd ezt mindenkinek, akinek még eszedbe jut a neve!


21 megjegyzés:

  1. De "aranyos"........! ;-)))))
    Már vittem is!

    VálaszTörlés
  2. Ez igy igaz!!!!!!!!!!!!!
    Köszönöm,ez tetszik és el is vittem.

    VálaszTörlés
  3. Hát szerencsére ezt még évtizedek múlva fogom megtudni..de egy két kedves ismerősömnek ajánlani fogom:)

    VálaszTörlés
  4. Előbb-utóbb valószínűleg megtapasztalom.....

    VálaszTörlés
  5. Lehet hogy már kivántam neked kellemes hétvégét, de nem emlákszem rá és ami biztos, az biztos,

    VálaszTörlés
  6. Jó. Ha nem tudnám, hogy igaz, tetszene is.

    VálaszTörlés
  7. Hát...
    1. Dehogynem. Több pénzt néznek ki belőlem.
    2. Vagy előre vesznek a kivégzési sorban, mondván neked már úgyis mindegy.
    3. A főnököm más véleményen van.

    stb....

    VálaszTörlés
  8. Ötven év egy új kezdet. Általában a megnyugvás beletörődés, megbékélés kezdete. Talán nevezzük úgy, út a bölcsesség felé. Lelkünk mélyén azonban már ott munkál, megjelent az önfeladás, hogy mi megtettük, amit tennünk kellett, tenni bírtunk, tenni lehetett, s majd jönnek az újak, majd ők.... Az igazi bölcsesség azonban soha nem lehet önfeladás. Ötven év tapasztalata annak a lehetősége lehet, hogy tíz, húsz, netán harminc év múlva is szembe nézhessünk azzal az új kezdettel, amit a Sors hoz. Maga a Sors nem valami rettenetes szörny: a sors én vagyok, te vagy, ő... Mi emberek, akik ki vagyunk mérve egymásra. S ha az ember ezt megérti, s tenni is mer értem, érted, érte, akkor a Sors emberarcúvá szelídül.

    VálaszTörlés
  9. Én úgy emlékszem, hogy amikor elmúltam 50 éves, ezek még nem voltak jellemzőek, talán az első két pont kivételével!
    Módosítani kellene 70 -re!

    Különben nagyon aranyos! :))))))))))))

    VálaszTörlés
  10. Zizukám!
    Én százra módosítanám!
    Gondolj csak közös ifjú barátunkra :)

    VálaszTörlés
  11. Azon töprengek,hogy ez igaz volt e, mikor ötven voltam? Sajnos már nem emlékszem!!

    VálaszTörlés
  12. Drága Nezsu!Ez 50 felett már igaz.köszi

    VálaszTörlés
  13. Igazad van Nezsukám!
    Kíváncsi lennék rá, hogy Ő mit szólna ehhez. Szerintem, úgy gondolja, hogy akkor még csak késői kamasz korát élte! :)

    VálaszTörlés
  14. Én alaposan el múltam 5o éves, - nem sokára kérszer is , de meg kell cáfolnom a többi matuzsálem nevében .Egyelőre csak egyetlen példa . Itt a blokkban, ahol lakunk,van egy özvegy asszony, aki nem tud sex nélkül élni, tudniillik kiadja a lakását sexpartikra , 2o euróért
    pontosítok . én még nem vettem igénybe .de mit tudom én,ha nagyon behúzom a hasam ? matuzsálem 95

    VálaszTörlés
  15. Szeretném, ha 5 év múlva megírnád, miért jó 100 évnél idősebbnek lenni. :o)

    VálaszTörlés
  16. Kálmán Kedves, szerintem nem is számít a naptári kor.
    A lelked fiatal! És ez a lényeg!

    VálaszTörlés
  17. Kedves, igaz, s a hozzászólások is !

    VálaszTörlés