2011. április 6., szerda

Orbánék legújabb ötlete: fizesd ki Te az államadósságot! - Pénzcentrum.hu

http://penzcentrum.hu/cikk/1027782/1/orbanek_legujabb_otlete_fizesd_ki_te_az_allamadossagot#hs
Egy hozzászólás:
"***, 2011. április 6., szerda 17:13

Kedves Orbán Viktor és csipet csapata!
Nekem sokkal jobb ötletem van. Például a képviselők mondjanak le a havi bevételük 90%-ról reméljük 40eFt marad nekik, hogy az éhen ne haljanak. Az összes olyan képviselő, aki elsikkasztotta vagy elherdálta a közpénzeket, azok fizessék vissza az államkasszába. A pártok egy fillért se kapjanak, ők is dolgozzanak meg érte. A börtönbe jutottaknak se adjunk egy fillért se, ők is dolgozzanak meg a betevő falatért. Mindjárt össze is jön az államadósságra a pénz. Nem mindig az bérből élőkről és a vállalkozókról kell lehúzni a lóbőrt. Szerintem ez így lenne korrekt!!!!!!"

13 megjegyzés:

  1. én már nem is reagálok semmit,mert katicabog megint elhajt Juhorkához,hogy ott dumáljak..:)

    VálaszTörlés
  2. Én nem hajtok el senkit, aki tisztességesen beszél :D

    UI. Ez az ÉN oldalam, katicabog a saját lapján hajthat bárkit, aki odatéved, szerintem.

    VálaszTörlés
  3. lehet hogy majd veszek föl személyi kölcsönt,hogy fizethessem az államadósságot...:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, ez már a bolondok gyülekezete.
    "az alapba befizetett összeg egy részét a magánszemélyek a személyi jövedelemadóból, a cégek pedig a társasági adóból leírhatnák "
    Eddig azt hittem, hogy ha az egyik zsebemből a pénzt átrakom a másikba, akkor az ugyan annyi marad. De ezek szerint ez a gondolat matematikailag megbukott.
    Akár hogy is nézzük, az egykulcsos személyi jövedelemadó mégiscsak hiányzik a bevételi oldalon. Épeszű ember meg nem fogja a söralátétnyi (asztalterítő) méretű adóbevallását külön turbózni, hogy a személyi jövedelemadóként megjelenő összeget több címen befizetve részletezgesse. Szerintem....
    De ugye az ördög a részletekben lapul." Egy részét " leírhatja. Mondjuk a befizetett összeg 16%-át ? Azaz adja oda a bruttó bevételét és nem kell adót fizetnie..
    Még a végén jön az önként kötelező "hitelkölcsön" jegyzés....

    VálaszTörlés
  5. Én már hozzájárultam a magánynyugdíjpénztárban összegyűlt pénzzel a többi megzsarolt volt pénztártaggal együtt.

    VálaszTörlés
  6. Az nem lehetséges, mert letiltott, aztán meg én őt.:))

    VálaszTörlés
  7. Most derült ki számukra, hogy elbaltázták az egészet. Ez már a vergődés jele.

    VálaszTörlés
  8. Mér? Nincs közöttük valaki, akinek van egy második elemista gyereke, hogy az kiszámolta volna, mibe kerül, amit csinálnak?

    VálaszTörlés
  9. Nincs, mert a kötelező népszaporulatról még nem hoztak forradalmi döntést, a második elemisták meg éppen elfogytak. :))

    VálaszTörlés
  10. Mindenképpen az állampolgároknak kell kifizetniük a felelőtlen kormányzások során felvett hiteleket. Ez az "ötlet" azonban lehetőséget ad az esetleg befizetett összegek lenyúlására. Mindenesetre az igazi ötlet az lenne, ha a képviselők csak polgári munkájuk mellett, társadalmi munkában látnák el megbízatásukat. Úgy, mint ahogy az volt 1990 előtt.

    VálaszTörlés
  11. én is hozzájárultam csak nem tudom leirni az adombol,,,a magánynyugdíjpénztárban összegyűlt pénzem már rég elköltötték,,ja és a hozam is virtuális lessz ,szerintem aztsem fizetik ki,,a kollégám már megkapta,,80000ft a hozadék,de ezt maj talán csak junius után fizetik,,de megsugták neki ebböl egy kanyit sem fog látni mivel ez megy a nyugdijszámlájára az államiba,,

    ui,,,jo hogy élmég katica,,hogy örülök neki!-:)))

    VálaszTörlés
  12. Azért elárulok egy titkot.
    Az ötlet elkövetője egy győri plébános volt, aki isten szolgájaként 1 millió Forintos alapítványt hozott létre.
    Én eddig sem rendelkeztem arról az egy százalékról, s ezentúl sem teszem, mert a sok lehetőségből nem akarok választani.

    Talán annyi: azt semmiképp sem szabad elfeledni, hogy a a rendszerváltás alkalmával az akkor fennálló államadóságunk jelentős részétől megszabadulhattunk volna, de valaki pökhendi akadémikus elutasító volt akkortájt.

    Igaz, azóta rendesen zacsiból bála lett a méret, amibe belefér az az adóság.

    Szép hétvégét minden zenekedvelőnek, a vasárnapi ebédhez pedig jó étvágyat!

    VálaszTörlés