2010. szeptember 26., vasárnap

Kérdőív számítógépes problémák jelentésére

Rating:★★★★★
Category:Other
1. Írja le a problémát!
2. Most írja le PONTOSAN a problémát, mindenféle fölösleges kiegészítő megjegyzés nélkül.
3. Erőteljesen törje a fejét, hol van a kutya elásva.
4. a) Mennyire súlyos a probléma?
- életbe vágó
- kifejezetten súlyos
- hihetetlenül fontos
- elképesztően fontos
4. b) Mennyire fontos a probléma valójában?
- nem fontos
- nem fontos
- nem fontos
- ráér holnapig
5. A probléma jellege:
- megállt
- nem működik
- lefagyott
- nem megy már, na!
- furcsa szaga van
6. A számítógép be van dugva a konnektorba?
- igen
- nem
7. Be van kapcsolva a számítógép?
- igen
- nem
8. Megpróbálta saját maga megoldani a problémát?
- igen
- nem - tényleg nem?
- persze!
9. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
10. Megpróbált segíteni megoldani a problémát egy olyan kolléga, "aki mindent tud a számítógépről"?
- igen
- nem
11. Rosszabb lett ennek következtében?
- igen
12. Elolvasta a kézikönyvet?
- igen
- nem
13. Legyen őszinte! Tényleg elolvasta a kézikönyvet?
- talán
- nem
14. Teljesen biztos benne, hogy elolvasta a kézikönyvet?
- nem
15. Ha elolvasta a kézikönyvet, értette?
- nem
16. Ha igen, akkor magyarázza el, hogy miért nem tudta maga megoldani a problémát!
17. Mit csinált a számítógéppel, amikor a probléma fellépett?
18. Ha azt válaszolta, hogy "semmit", akkor magyarázza el, hogy miért volt bekapcsolva a számítógép!
19. Biztos, hogy nem csak bebeszéli a problémát magának?
- igen
- nem
20. A VCR-jén az óra villogó 12:00-t mutat?
- igen
- nem
Ha igen, akkor mit jelent a VCR?
21. Megvan Önnek a "Számítógép használata hülyéknek"?
- igen
- nem
22. Van egy semleges tanúja a problémára?
- igen
- nem
23. Van valamilyen elektromos készüléke, ami működik?
- igen
- nem
24. Van valaki, akire rákenheti a problémát?
- igen
- nem
25. Mért egy erőteljes ütést a számítógép házára?
- igen
- nem
26. Ég a számítógép?
- igen
- nem.

13 megjegyzés:

  1. Rákérdezek: Windows 7-et használ? Na látja. Ez a gond. :)))

    VálaszTörlés
  2. Na végre, egy értelmes kérdőív a Lufinak.:-)))))))) Ha elakadok, mindig a fiamhoz fordulok, aki hasonló szintű kérdéseket tesz fel, és sűrűn csóválja a fejét, hogy: - apa, Te tényleg nem értesz a dolgokhoz, vagy csak nekem csinálsz elfoglaltságot. Hát tényleg nem értek a dolgokhoz.:-)))))))))

    VálaszTörlés
  3. Későn kaptam meg a kérdőívet.....
    Nagyjából hasonló kérdéseket tett fel a számítógépesem, amikor felhívtam a problémámmal az este :)))))

    VálaszTörlés
  4. A mit keres a kisbalta a gépben ?,,kérdés kimaradt,,-:)

    VálaszTörlés
  5. Minden kutatás kérdésekkel kezdődik, ha ez bárkit is megnyugtat. :-)

    VálaszTörlés
  6. :)
    A multkor is kutattam a konyhában egy mokkáskanál után.
    S kezdésként megkérdeztem egyetlenemtől: Nem láttad a kanalat? :)))

    VálaszTörlés
  7. Ha hívok segítséget, akkor mindig felhívom a szaki figyelmét, hogy a magyarázat hülyének lesz -nekem. ha megértem, akkor zseni.

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon fején találja a szöget! :) Én is hányszor, de hányszor látom a "probléma" ""bemutatása"-kor, hogy "Ezjönkidehiábanyomommeg"... KATT-KATT-KATT... Ilyenkor én is megkérdezem: "TUDOD, hogy mi volt odaírva, amire megnyomtad az O.K.-t?"

    VálaszTörlés
  9. A két kedvencem:
    1: "Nincs hang. Elromlott a hangkártya". Hangerőszabályzók? "Mind a maximumon!". Ja, tényleg. Csak alatta az "ELNÉMÍTVA" felirat alatt volt egy szép pipa. És ilyenkor ferdénnéznek, ha az ember a "kiszállás díja"-t emlegeti....
    2: "Nem tudok Internetezni, nem látszik a KÉP." Mindenre gondoltam, de erre nem: A fickó annyi eszköztárat engedélyezett a böngészőjébe, hogy a tulajdonképpeni ablak a képernyő ajlán csak egy pár centi volt. Sirok!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon sok mindennel próbálkozom, mire segítséget hívok. Nagytakarítós vagyok, még a ningen lettem az, mindig ellenörzöm a kontaktusokat és a pipákat, de: lassan fogom fel a dolgokat, de azután, ha leesik a tantusz, akkor szárnyalok.
    Most a multy-val vagyok így, egyszerűen nem értem az egész dolgot. Nem szoktam feladni, de mondjuk 44 évesen kezdtem írogatni és 52 évesen jártam egy kezdőknek való tanfolyamra. A géphez viszont nem értek, én vagyok a család vámpírja, aki fokhagymával űzhető el...

    VálaszTörlés
  11. Az egészet, ahogy van. Szóval a ningen nem rögtön, de tudtam a lapom is alakítani, képet feltölteni, de itt egyszer megy, egyszer nem. Hogy is mondjam, az agyam nem áll rá.

    VálaszTörlés