2010. szeptember 10., péntek

Civil szervezetek jelentése az új Parlament munkájáról

http://tasz.hu/files/tasz/imce/elso%20hullam.pdf
http://tasz.hu/hirek/civil-szervezetek-jelentese-az-uj-parlament-munkajarol
"Az Eötvös Károly Intézet, a Magyar Helsinki Bizottság, a Társaság a Szabadságjogokért és a Transparency International Magyarország értékelte a májusban megalakult Országgyűlés munkáját. Az elemzés kiterjed a jogállamiság alapvető garanciáinak érvényesülésére, a represszív jogágak szerepének növelésére, valamint a médiával és a nyilvánossággal, továbbá az átlátható állammal kapcsolatos intézkedésekre."

Sajnos csak most leltem rá, az augusztus 29-én közzétett értékelésre.

A törvényhozásról a jelentés (számomra) lényeges mondata:
Összességében elmondható, hogy az egyéni képviselők által benyújtott javaslatok hemzsegnek a hibáktól.

6 megjegyzés:

  1. Valamiért nehezen nyílik a pdf.

    VálaszTörlés
  2. Foxittal könnyebb. A tartalmának megemésztése nehezebb. Az viszont csak a "szűk célközönséget" nem érdekli.

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, most rögtön bejött. Még olvasgatom, de igazad van, nem nekem szánták.

    VálaszTörlés
  4. Mint Zatos írta, "csak a "szűk célközönséget" nem érdekli". Mivel nem én vagyok a célközönség, nem nekem szánták. Nem nekem kellene okulnom belőle.

    VálaszTörlés
  5. Áhá... értem, a negatív véleménnyel természetesen én sem értek egyet! :D

    VálaszTörlés