2009. október 31., szombat

Van fantáziád?







22 megjegyzés:

  1. Hál'istennek, nekem kevés a fantáziám, ezért egy formás női popóról a formás női popóra gondolok, nem pedig egy férfi felsőtestre. Sőt! Valószínűleg egy férfi felsőtestéről is egy formás női popó jutna az eszembe. :))) Lehet, hogy beteg vagyok? :))))

    VálaszTörlés
  2. ...nagyon is elenk...:)))
    Ez egy izmos ferfi jobb valla, felsokarja es a jobb melle.Tevednek?
    Kulonben nem is kellett sok fantazia hozza, mert az arnyekrajzot kovetve egybol jon a kovetkeztetes...
    Egyebbkent csinos poponak is beillik.valoszinu, h. egy "meleg" imadna.:)))

    VálaszTörlés
  3. Háááát izéééééé
    ez egy kerekded női popó, amint azt Kovács Miki barátom helyesen látta :)))))

    Csak a rajzoló képzelt belőle egy izmos férfitestet :)))))))

    VálaszTörlés
  4. Természetesen !
    Ezek voltak a szelídebbek, amelyeket ma egyetlenemtől kaptam :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsuzsa és előttem szóló Barátaink!
    A fene a gusztusomat, de nekem is mindjárt egy formás női popó ugrott be. Nem is tudom miért-:)))
    Szeretettel:Valentinus

    VálaszTörlés
  6. Tudtam, hogy a sok spenót egyszer Popey-nek is megárt / :)

    VálaszTörlés
  7. Empirikus természetű vagyok, nézzük meg az eredetit, aztán majd eldöntöm...

    VálaszTörlés
  8. Nem inkább kiváncsi természet vagy???????

    VálaszTörlés
  9. Hová lett volna az emberiség kiváncsi egyedek nélkül ? Ez a fejlődés motorja. (Én pedig szívesen motorozom).

    VálaszTörlés
  10. Most aztán végre tudom, miért nevezik az izomagyakat Se@@nek :)

    VálaszTörlés
  11. Hű, micsoda izomember!
    !Nagyon jó a kép!)

    VálaszTörlés