2009. július 15., szerda

Lovely Blog Award

Egy kedves multis társam megtisztelt engem is ezzel a multis díjjal, nagyon köszönöm neki! 

"A díjat ki kell tenni a blogodba, majd 7 emberkét meg kell jelölnöd eme nagyon megtisztelő díjra!


Aztán hagyj neki egy icinke-picinke üzit, hogy tudjon róla!"

Ám én az idén sem tudok választani, ahogyan tavaly sem tudtam. Ráadásul hirtelen nem is jut eszembe olyan szép novella, vers, amellyel ezt alá is tudnám ismét támasztani.

Ezért én minden kedves barátomat, kontaktomat, ismerősömet, ismeretlenemet szeretettel megajándékozok ezzel a díjjal. 

Aki úgy érzi, hogy van 7 legkedvesebb multis társa, vigye, vegye, és ajándékozza meg azokat.


17 megjegyzés:

  1. Nezsuám! Te meg is érdemled a díjat. Gratulálok.

    Én mostanában nem vagyok méltó rá...nem nagyon fejlesztem az oldalaimat, mással vagyok elfoglalva... :((

    VálaszTörlés
  2. Tudom Zizukám :(
    Én örültem volna, ha inkább azok kapják, akik "mással vannak elfoglalva!"
    A máshoz kell az erő, a kitartás, s minden emberi jó tulajdonság.

    VálaszTörlés
  3. A kedves multis társad nem magyar?:))

    VálaszTörlés
  4. Aki megtisztelt ezzel a díjjal.

    VálaszTörlés
  5. Légyszi ne szerénykedj. Ha adnak fogadd el, ha ütnek ugorj el. Nekem mindíg ezt mondták (ugráltam is eleget). Szerintem is megérdemled, tehát a Tied. Már az is bizonyítja, hogy nem akarsz senkit kizárni a továbbadás okán. Okos, önzetlen és diplomatikus döntés, amiért mégegyszer megérdemled.

    VálaszTörlés
  6. Akkó meg mé Lovely Blog Award? :)

    VálaszTörlés
  7. Mert így kapta a képet, de ezt már mondtam :D

    VálaszTörlés
  8. Nem szerénykedem, ám én tavaly sem választottam, akkor Jókai az eszembejutott, és idéztem is, de most meleg van, s nem találok idézhetőt, hogy miért is nem válogatok :)

    VálaszTörlés


  9. Ez a szerénység.....egy egysejtü elpirul töle....

    VálaszTörlés
  10. Ti így nyaljátok símára egymás hátsóját, körbe-körbe....? Van ebben valami megható. Még mindig százszor szebb, mint a nemzeti-oldalra-magukat-hazudozónak - egymást lehazaárulózni...magatok közt béke van soraitokban. Mert egy húron pendültök.
    S ezt most komolyan mondom. De nem szeretném még egyszer azt olvasni, hogy most meg hozzátokdörgölödzöm.
    Hanem ami igaz, azt meg kell hagyni.
    De aztán nem visszaszemtelenkedni, ahogyan halaszb vagy juhor szokták, igen ?

    VálaszTörlés
  11. Drága kicsi Bogárka!
    Nyugodtan vidd Te is, ha kell, szívesen adom....
    Hazaárulózni te szoktál Kedves, amikor éppen finom vagy!
    Azért érdekes, hogy már HalászB is ellenség... :))))

    VálaszTörlés
  12. Csak nem álltad, kicsi boszorkány. Halaszb az elsö pillanattól volt ellenség, s most ismét tévedésben vagy: engem hazaárulózik nagy szorgalommal egy hozzád fogható hiéna...

    VálaszTörlés
  13. Ha már ide tévedtél, szeretettel ajánlom figyelmedbe: http://blogetikett.freeblog.hu/tags/netikett/
    Nem árt tanulmányozni még Neked sem!

    VálaszTörlés