2008. szeptember 16., kedd

Ősrégi viccek :)))))))))

Rating:★★★★★
Category:Other
Szakfelügyelők érkeznek, az angoltanárnő órájára. A tanítónő mondatokat ír fel a táblára, a gyerekeknek pedig sorban le kell fordítaniuk. A tanitó néni tudja, hogy Józsika nagyon hülye, ezért jó könnyű mondatot ír fel neki.
Józsika feláll, gondolkozik, hosszan töpreng, majd kiböki:
- Úgy megdugnám ...
- Micsodaaa? Nem takarodsz ki azonnal, mocskos hülye kölyök?
Józsika hátrafordul a szakfelügyelőkhöz:
- Maguk meg minek súgnak, ha nem tudják?

Egy férfi áll a kasszánál, a kígyózó sor végén. A mellette lévő sorból rá-rá pislant és mosolyog egy szőke bombázó . A fickó nem bírja tovább és kedvesen hozzászól:
- Nem ismerjük mi egymást valahonnan?
- Nem vagyok benne biztos, de szerintem az egyik gyerekem apja lehet.
A fickónak eszébe jut az egyetlen eset, amikor hűtlen volt:
- Úr Isten! Ön az a sztriptíztáncosnő, akit a legénybúcsún a csocsóasztalon dugtam meg a heverjaim szeme láttára, miközben a barátnőid nedves zellerlevéllel vertek és egy uborkát dugtak a seggembe?
- Nem. Én a fia angoltanárnője vagyok.

Az orvos a beteghez:
- A gerincéről készült röntgenfelvételen súlyos elváltozásokat találtunk, de Photoshoppal kijavítottuk!

A feleségem meglátta a szomszéd nejének az új BMW-jét, azóta nyaggat, hogy vegyek neki valamit, amivel gyorsabban van százon, mint 5 másodperc.
Vettem neki egy fürdőszobamérleget...

A gyóntatófülkében egy öregember azt mondja a papnak:
- 92 éves vagyok. Csodás feleségem van, aki 70 éves. Gyerekeim, unokáim, dédunokáim vannak. Tegnap három stoppos tinédzserlányt vittem az autómmal, megálltunk egy motelnél és mind a hárommal közösültem.
- És megbántad ezt a bűnt, fiam?
- Miféle bűnt?
- Hát milyen katolikus vagy te?
- Én!? Zsidó vagyok.
- Akkor miért mondod ezt el nekem?
- MINDENKINEK elmondom!

Nagy csata után rettenetes állapotban tér haza a lovag: horpadt a páncélja, lerepült a sisakja, száz sebből vérzik, szinte kizuhan a nyeregből. Csak sánta lova viszi nehézkesen a király elé.
- Hát veled mi történt, vitéz lovagom?
- Felség, hűséges maradtam hozzád, becsülettel harcoltam érted, és az ellenséget visszaűztem nyugatra.
- Nyugatra?? - kérdi emelt hangon a király - Hiszen nyugaton nem is voltak ellensegeim!
- Nem?? - réved el a lovag - ...hát most már vannak!!

Az orvos megvizsgálja a pácienst, majd közli vele:
- Nem találok okot a panaszára. Talán a sok ivástól van.
- Nem baj, doki. Majd visszajövök, amikor kijózanodott.

Vettem egy házat az autópálya mellett. Abszolúte nem zavaró, ha megszokod, hogy százharminccal kell kiállni a garázsból.

Két jóbarát találkozik. Az egyiknek rettenetesen össze van törve a képe.
- Hát veled mi történt?
- Képzeld, kijöttem este a kocsmából, felugrottam a biciklire...
- Atyaég! És elestél?
- Dehogy! A falnak volt támasztva.

Fényképészetben:
- Szeretnék erről a filmről képeket csináltatni.
- 9x13?
- 117. Miért?

Egy hosszú repülőút közepén az egyik pilóta elkezd rémülten ordítozni:
- Ó, istenem! Nézd a jelzést! Kifogyott az üzemanyag! MINDANNYIAN SZÖRNYET FOGUNK HALNI!
- Hülye! Ez a lámpa csak azt jelzi, hogy hallanak minket az utasok...

Egy férfi áll a Balaton-parton, mellette egy tábla: "Vadkacsa eladó".
Odamegy egy német turista, és megkérdezi:
- Mennyi a vadkacsa?
- Háromezer forint.
A turista odaad kilencezret:
- Hármat kérek!
A férfi rámutat a tó közepére:
- Rendben, az a szélső három mostantól a magáé.

A kolostor mellett egy építőtelep van. Az apáca eldönti hogy megtéríti a munkásokat. Délben ebédel a kezében odamegy.
- Uraim,önnök ismerik Jézus Krisztust? - kérdi az apáca.
A munkások össznéznek.Az egyik átkiált a közelben lévő munkásoknak.
- Hé, ti ismeritek Jézus Krisztust?
- Nem, miért?
- Itt van a felesége az ebéddel!

Két falusi legény találkozik.
- Hallom, megnősütél.
- Meg.
- És kit vettél el?
- A Jézus Máriát.
- Kit???
- A Jézus Máriát.
- Ne hülyéskedj! Ilyen nevű leány nincs is a faluban.
- Mondom, a Jézus Máriát vettem el.
- Van róla képed?
- Akad.
- Mutasd!
- ....
- Jééézus Máááária!!!

Három ember utazik a vonaton. Ketten megállás nélkül zsidó vicceket mesélnek. A harmadik egy fél óra után megszólal:
- Uraim, ezt vagy nagyon gyorsan abbahagyják, vagy lecsukatom magukat! Higyjék el, el tudom intézni!
A másik kettő megszeppen, csönd lesz. Úgy negyed óra múlva egyikük megkérdezi a sértődékeny utastárstól:
- Elnézést uram, néger viccet szabad mesélni?
- Azt szabad.
- Két néger találkozik. Egyik így szól: "Te Kohn..."

47 megjegyzés:

  1. A Photoshoppos az nagyon jó!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ötöt. De tömöttet :) /Csak a mancsok meg ne tudják :) /

    VálaszTörlés
  3. ötöt tömött Töhötöm :D
    (ők csak a libákat védik még :D)

    VálaszTörlés
  4. Hát bevallom, az elején nekem kicsit túl... izééé volt:))) Hiába no, egy kicsit nehezen alkalmazkodik a humorérzékem egy műfajhoz, lehet, hogy korlátolt vagyok...
    De aztán egyre jobbak lettek és a Jééézus Máááááriánál lefordultam a székről a röhögéstől....:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Méghogy ősrégi!
    Egyiket sem ismertem, viszont egyik jobb mint a másik. Ha ezt mind megtudnám jegyezni a legközelebbi baráti összejövetelen én lehetnék a Jani, de az nem fog menni! Azért próbálom elraktározni őket.

    Köszönöm ezt a sok municiót!!!!

    VálaszTörlés
  6. "Az orvos a beteghez:
    - A gerincéről készült röntgenfelvételen súlyos elváltozásokat találtunk, de Photoshoppal kijavítottuk!"
    Nekem is lehetne javítani rajt?:-)))) Most vok táppénzen a lumbágommal.:-))

    VálaszTörlés
  7. Lufikám!

    Javíthatjuk a lumbágódat :)))) csak küldd el nagyfelbontású jpegben :)))))

    (Mellesleg gyors javulást!!!!!!)

    Nekem ősrégi, mert másféléves leveleimet törölgettem :))))))

    VálaszTörlés
  8. kicsit bunkó viccek, főleg a Jézus-os

    VálaszTörlés
  9. mert a vallással nem kell csúfolodni, vagy ha csak ennyire vagytok képesek tegyétek egymás között ne mindenki szeme láttára szerintem

    VálaszTörlés
  10. Kedves, mindennel lehet lehet csúfolodni, bizonyos szintig, ám ha nem tetszik, nem kell elolvasni!

    VálaszTörlés
  11. hatt utolag én is gondoltam erre de akkor ugye már mindeggy

    VálaszTörlés
  12. Mindenesetre, így van! :)
    Akartam ajánlani helyette az Arany Őszikéket, de látom, láttad :)

    Pár dolgot ajánlhattam volna még az oldalamról, amely érzékenységedet nem bántja... :))))

    VálaszTörlés
  13. oké de a vallás akkor se viccek és csúfolódás tárgya, hiába vannak itt olyan okosok már kaptam mástól is kioktatást

    VálaszTörlés
  14. Én nem kioktattalak, csak felhívtam a figyelmedet valami más témára.
    Hogyan venném a bátorságot bárki kioktatására?

    Igaz, az én véleményem szerint a kéretlen "térítőket" bizonyos mértékig lehet "csúfolni". A viccben, pedig kéretlen térítőről van szó. Nem szeretek viccet magyarázni, hisz, akkor az már nem vicc, dehát úgy látom kénytelen vagyok.

    VálaszTörlés
  15. A kolostor mellett egy építőtelep van. Az apáca eldönti hogy megtéríti a munkásokat. Délben ebédel a kezében odamegy.
    - Uraim,önnök ismerik Jézus Krisztust? - kérdi az apáca.
    A munkások össznéznek.Az egyik átkiált a közelben lévő munkásoknak.
    - Hé, ti ismeritek Jézus Krisztust?
    - Nem, miért?
    - Itt van a felesége az ebéddel!

    ebben se a kéretlen, se a térítő szót nem találom, de biztos neked van igazad ha mondod.
    nem kell magyarázni, nem vagyok szellemi fogyatékos azért annyira

    VálaszTörlés
  16. Becsengetett hozzám egy térítő szekta két tagja (szerencsére már jó pár éve), pont ugyanezzel a kérdéssel.
    Köszönni természetesen elfeledtek (mint a viccben szereplő kérdező is).
    Úgy zavartam el őket, hogy a lábuk sem érte a földet.

    De igazad van, nem kell, hogy valami tetsszen, bár a viccnek lehet a másik értelmezése is. Teszem azt, a munkások "pogányok".
    De tudod, ha valaki meg akar botránkozni, akkor meg is fog.

    Sajnálom.

    VálaszTörlés
  17. nem vagyok szektás csak "szimplán" hiszek Istenben és vallásos vagyok....
    és én azt sajnálom hogy van olyan aki a hitből, vallásból, bárminemű viccet csinál... ez bocs de kissé szánalmas... aki ilyenen nevetni tud az... na jó inkább nem mondok semmit mert nem akarok megbántani senkit DE....

    VálaszTörlés
  18. Én meg hívő vagyok (szimplán).....

    Na szia :)

    VálaszTörlés
  19. Hát az egészhez annyit szeretnék hozzátenni, hogy én ugyan nem vagyok hívő, de tisztelem a hívő embereket, pont a "hitük" miatt. A viccek miatt megsértödni, nem szabad szerintem, hisz akkor szegényebbek lennénk, egy kicsit.Skót, cigány, zsidó, de ide sorolhatnám a Moricka, és a Jean vicceket is, akkor ők is tiltakozhatnának. Ismerek egy evangélikus papot, hát Ő annyi papos, apácás viccet tud, és meséli is, pedig pap. Természetessen vannak határok, melyeket be kell tartani, még a vicc mesélésnek is van gondolom én, etikája.

    VálaszTörlés
  20. Lufi!
    Bizony. így van!!
    Még szerencse, hogy az inkvizició már megszűnt. Most símán mehetnék a máglyára....

    VálaszTörlés
  21. örülök neki hogy ilyen okos vagy, de a mindenki felett álló nem te vagy hiába képzeled magad annak

    VálaszTörlés
  22. csak leszóltok hogy szegényes az oldalam, nehogy segítsetek ám nagyokosok

    VálaszTörlés
  23. Ismersz Kedves, avagy ez egy hirtelen szülte ötlet volt részredről?????

    Tudod, nem kell minősíteni, mert ismerem magam.

    VálaszTörlés
  24. én így tapasztalom hogy ilyen vagy
    sajnálom

    VálaszTörlés
  25. Beírtam a vendégkönyvedbe, hol találsz nálam segítséget.

    Igaz, a címe: "segítség Barátaimnak", ám még ki tudja, mi lesz a beszélgetésünk végeredménye.
    Lehet, hogy a végén, még toleráns is leszel.
    (Igaz, én nem minősítek senkit, főleg nem az első "találkozáskor")

    VálaszTörlés
  26. köszönöm már megnéztem nagyjából
    egyenlőre magas de igyekszem mert jó céllal vagyok itt

    VálaszTörlés
  27. Tudod, nem ezért a megfogalmazásodért segítek: " nehogy segítsetek ám nagyokosok", hanem azért mert nekem öröm, ha azt a csekély tudást, amit magaménak mondhatok, megoszthatom másokkal.

    Bármikor kérdezhetsz, legfeljebb, amit nem tudok, azt őszíntén bevallom.

    S nem kell megköszönni, nem azért teszem.

    VálaszTörlés
  28. Ki a viccet nem érti, jó ember lehet, de okos nem..))

    VálaszTörlés
  29. mert ti biztos nagyon okosak vagytok
    jó nektek...
    csak kár hogy ennyire pökhendiek is vagytok

    VálaszTörlés
  30. "Pruzi", miért gondolod, hogy téged mindenki bántani akar? Hidd el, itt a Multiplyn, olyan emberek beszélgetnek egymással, akik soha nem találkoztak, és lehet, hogy nem is fognak egymással, de tisztelettel teszik. Ha valaki megsérti a másikat, ha úgy gondolja bocsánatot kér, de megteheti azt is, hogy soha többé, ne fussanak össze itt, csak egy kattintás, az egérrel, és kész. Itt is van valami féle illem, amit senki nem írt le, de úgyis tudja mindenki, hogy mit lehet, és mit nem. Vannak itt olyan barátaim, akikkel "cikizzük" egymást, viccelödünk, de csak egy bízonyos határon belül. Lehet, kicsit érzékenyebb lelkületű vagy az átlagnál, és ez nekünk furcsa, mert itt közvetlen beszélgetések folynak, mint barátok között szokás. Bízom benne, hogy neked is sok barátod van, és nem mindig az élet nagy dolgairól diskuráltok, hanem viccelödtök, jóll érzitek magatok. Mi is ezt tesszük itt, ismeretlenül. Nézd csak meg az oldalam, én mással nem tudok szolgálni a barátaimnak, mint zenéket teszek fel nekik, de van aki verseket, képeket, családi, és természet fotókat tesz fel, hogy a másikat szórakoztassa, és ezt önzetlenül, minden ellenszolgáltatás nélkül teszi. Igy kialakul egy csapat, mely most épp Zamárdiban fogja tölteni a hétvégét, hogy jobban megismerkedjenek. Nem kötelező, mint semmi sem az életben, önkéntes, de bíztos jó. Szerintem, Te is lehetsz itt egy jó csapattag, csak, ne hidd, hogy bántanak, sőt, itt az a divat, hogy próbálunk segíteni, már ha tudunk. Ja és ez a nagyon okosak vagyunk duma, hát, én kb egy másfél éve láttam elösször számítógépet, és a magam nyomoruságán jöttem rá mindenre, de nem szégyeltem kérdezni, és még ma is kérdezek. Kérdezek a fiamtól, aki ezen a téren prófi, de tőle csak keveset, és kérdezek itt, és még ahol előfordulok. Álltalában segítenek, még az ismeretlenek is. Ne félj az emberektől, mert alapvetően jók, és jószándékuak.

    VálaszTörlés
  31. :-)))))
    Köszönöm szépen.
    Mindegyik nagyon jó.
    Erre az egyre reagálnék:

    - "Vettem egy házat az autópálya mellett. Abszolúte nem zavaró, ha megszokod, hogy százharminccal kell kiállni a garázsból."

    - Most éppen nem jön semmi?
    - Nem. Padlógáz!! Hajts!!!

    VálaszTörlés
  32. Padlógáz..... és belefutsz a szemközti garázsba :)))))

    Valld be, ott akartál parkolni! :D

    VálaszTörlés
  33. Ami igaz az igaz, nem egészen így terveztem, de ha már ott az a garázs.... :D

    VálaszTörlés
  34. Szió! Vendégkönyed helyett ide kukkoltam be! :-) Köszi a látogatásodat és azt hogy megnevetettél! :-) Tudod more gondolok ugye? vagy ha belegondolok nem is bizti hogy emlékszel rá hisz csajszi vagy! na ezután a mondat után már emlékezni fogsz! :-)
    További szép estét :-)

    VálaszTörlés
  35. Jujj de éles a nyelved :))))

    Sajnálom, hogy megbántott valaki a lányok közül. Hidd el vannak értelmes, okos nők is! :)

    VálaszTörlés
  36. Nem bántott meg senki, csak más oldalán piszkálodtunk és Te benéztél hozzám én csak viszonoztam a látogatásodat!
    csak vicc volt ez a mondat"Tudod more gondolok ugye? vagy ha belegondolok nem is bizti hogy emlékszel rá hisz csajszi vagy! "
    Remélem nem bántootalk meg, hisz nem az volt a cél! :-)
    Hello! :-)

    VálaszTörlés
  37. Nem, a bántás nálam nem az élcnél kezdődik :)

    A szellemes ugratás, nem bántás véleményem szerint..... az én bejegyzésemben is jeleztem a széles vigyort :)

    VálaszTörlés
  38. Szió Nezsu! Itt az élesnyelvű! :-)
    Boldog Újévet Kívánok neked! :-)

    VálaszTörlés