2008. szeptember 11., csütörtök

Az agyad életkora

Megnézheted, hány éves az agyad.
Az oldal kínai, ám átállíthatod angolra az oldal legalján.
Figyelmesen olvasd el az instrukciókat!

1. Nyomd meg a "start"-ot a megjelenő képen.
2. Várd meg a visszaszámlálás végét: 3, 2, 1.
3. Egy pillanatra megjelenik néhány szám (3-6), próbáld a helyzetüket
és nagyságukat megjegyezni, aztán helyettük üres körök jönnek. Nyomd
meg sorban a köröket a legkisebbtől a legnagyobb szám felé haladva.
Ez ismétlődik majd 10szer.
4. A végén megjelenik az agyad életkora.

http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html



24 megjegyzés:

  1. ez nem is arrol szol,,,különben meg zseni vagyok,,,脳年齢テスト説明

    瞬間記憶と瞬間視力を鍛えるための、簡単にできる脳トレです。
    10問終了後に脳年齢をチェックします。

    1. [START]をクリックすると、カウントダウンのあと↓の画面に変わります。
    * 説明1

    VálaszTörlés
  2. Jajj bogararam arról szól :))))

    Gratulálok a kínai tudásodhoz :)))))

    VálaszTörlés
  3. Ugyes Nezsu, ez nagyon jo.Jot szorakoztam.Kosz.

    VálaszTörlés
  4. perfekt,,a kantoni nyelvjárás nem megy,,,:))

    VálaszTörlés
  5. Yeah!!!! 35 éves vagyoook!!!! Az pont meg is felelne:-))))))))

    VálaszTörlés
  6. Nem kell mindent bejelenteni.Ugyes vagy es kesz!!!!

    VálaszTörlés
  7. hát ez nem igaz,hogy találta ki!Ez érdekes,de nagyon jó,köszi

    VálaszTörlés
  8. Na, elsőre nem jegyeztem meg a feladatot pontosan és az jött ki, hogy 120 éves vagyok...:D:D:D. De nem tudtam, hogy mint a tibeti bölcs, vagy öregkori leépülés után... Visszamentem és aztán 32 lettem, de nem tudom, hogy ez nem becsüli eléggé az életkor tapasztalatomat???:D:D:D

    VálaszTörlés
  9. Csulykám!
    Csak azt jelenti friss vagy (agyilag) és ügyes :)))))))

    VálaszTörlés
  10. Jeeeeeeeeeeeeeee! :-) ez nagyon jóóóóóóó Nezsukám! Ügyes vagy, megnevettettél :-)
    A gyakorlás a tudás anyja, meg az apja.
    Előszőr bevallom őszintén visszafele számoltam. Hmmm... 120 éves voltam :-) utána 54 - már jobban ment.
    Harmadikra 34 :-) ez már elég jó! :-) A következő 20 múltam lesz :-)
    Angyalpuszi :-)

    VálaszTörlés
  11. Na én sok mindent megnéztem, játszottam is... Nagyon jó oldal!
    Megnéztem 1 videót is, hogy kell hajtogatni...
    A Puzzle kirakóra nem vállalkozom, nagyon kicsik....

    VálaszTörlés
  12. Köszönjétek Bubámnak aki elküldte nekem ezt az oldalt :))))

    Valóban remek játékok vannak rajta :))))

    VálaszTörlés
  13. Először én is 52 éves voltam, ill. az agyam! Másodszorra már csak 32. Most ez jó vagy rossz:-))))))))))))))))))))))))) Mindenesetre jó kis játék:-))))))

    VálaszTörlés
  14. Én beletekeredtem a puzzlek kirakásába :)

    VálaszTörlés
  15. Nekem annyit dobot ki , amennyi vok , ez így ok ? :D

    VálaszTörlés
  16. Szia, Nezsu!
    35... 4X egymás után. Azt mondták egyszer, csodagyerek voltam... már 2 éves koromban annyi eszem volt, mint most...

    VálaszTörlés
  17. + 6 évet öregedtem.... Majd fiatalodtam 7-et :) Akkor ez mit jelent

    VálaszTörlés
  18. Egy évet fiatalodtál :)
    Ha a matek nem csal :D

    VálaszTörlés
  19. 25 éves lettem, ez nem tudom, hogy most jó-e vagy nem.
    Egyébként nem kínai, hanem japán :P

    VálaszTörlés
  20. Az első 3 sort kaptam, már nem javítom :D

    VálaszTörlés