2011. május 17., kedd

Miniszterelnök úr, Ön mit gondol? // Most & Itt

http://fsp.nolblog.hu/archives/2011/05/17/Miniszterelnok_ur_On_mit_gondol/
Ma kaptuk meg a vonalkódos, névvel, címmel ellátott szórólapot, a hátoldalon a legvadabb szocreál stílust lepipáló képpel együtt.
Mindenki a VDSznek küldje, adja, mert abból legalább meleg étel jut a gyermekeknek.
Érdemes a hozzászólásokat is olvasgatni!

A VDSZ felhívása itt található: http://vdsz.hu/hirek/vdsz__kerdoivekbol_meleg_etelt__-_ketszaz_darab_level_egy_ebedert/#panel-1

Budapesti cím: Budapest, 1068 Benczúr útca 45

10 megjegyzés:

  1. Látom amint Pista bácsi felteszi az okuláréját Bogajszürgözdön és tanakodni kezd.:)

    VálaszTörlés
  2. Segítene valaki, hogy merre keressem a Vdsz leadóhelyét?
    Nekem már 6 darabot sikerült begyűjtenem, továbbítanám (csak azokat a szép képeket sajnálom, nagyon...)

    VálaszTörlés
  3. Én is ma kaptam meg a kérdőívet, megpróbáltam megfejteni a vonalkódot, de sikertelenül. A kép igaz, hogy a legvadabb szocreálra hajaz, de szerintem amerikai lopomány. Ilyen házakat ott építenek, és fogantyús ásót is ott használnak. A szereplők között negroid és ázsiai vonásúak is vannak, az sem jellemző (legalábbis egyelőre még) a Kárpát-medencére.

    VálaszTörlés
  4. A vonalkód és a szám azonos információ és gyakorta együtt is használják. Az egyik a szem, a másik pedig a technika számára érthető/értelmezhető jobban/gyorsabban és rendszerint adatbázis alkalmazásokban azonosítóként szolgál. Ha a vonalkód (és az azonosító) minden levélen más és más, úgy még az is megeshet ;), hogy a címzettet azonosítja. Azonosítók önmagukban nem keletkeznek és kapnak értelmet, azok mindig egy adatbázis elemei. No, ezt az adatbázist és a rá épülő, azon működő informatikai rendszert lenne dolga megkeresni a hatóságoknak.

    VálaszTörlés
  5. A vonalkód (a számmal) nálunk minden levélen más és más.
    A kérdések és válaszok kb. ilyenek, amelyet egy má
    s lapon olvastam:
    A szoc konzultáció alapján, a szomszédommal is így fogok konzultálni.

    1, Kívánja-e Ön, hogy otthona mellé 5 méteres tégla kerítést húzzak?
    A, Igen, mert nyári verőfényben leárnyékol.
    B, Igen, mert a gyerekeim csodás graffitiket fújhatnak rá.
    C, Nem, én 7 méterest szeretnék.

    VálaszTörlés
  6. Na végre !! Megkaptam én is !!
    Sőt, mi több, a családom minden tagja.
    Első körben a megfejtésem: az első vonalkód egy "/"-es számot tartalmaz. Itt a "/" jel előtti szám mindegyikünknél azonos - ez lehet ezek szerint a lakcímhez kötődő azonosító. A "/" jel utáni számok egymást követőek és név-ábc sorrendben jönnek.
    Szóval, nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez a szám engem egyértelműen beazonosít majd ha a válaszlevelet visszaküldöm. Szóval, aki akarja, az tudja,.hogy "én" mit mondtam. És, minden bizonnyal akarja is tudni valaki, hiszen egyébként mit keresne egy ilyen azonosító a papíron.
    No, ki-ki ennek tudatában küldje vissza.
    Sz@rháziak ...

    VálaszTörlés
  7. Hol lehet helyileg leadni????? Tudja Vki?

    VálaszTörlés
  8. Megtaláltam: Budapest, 1068 Benczút útca 45 Ide lehet leadni

    VálaszTörlés